![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg indsendt en anden tråd, siger min computer ikke vil starte op i windows, jeg har nu fået den også gøre det, og jeg har geninstalleret Windows, alt ser ud til at være godt kørende, men jeg har et kort spørgsmål. Når jeg tænder min computer, får jeg ingen splash screen, det bare går til en sort skærm, hænger der i ca 15-20 sek og så den starter lastning i Windows, efter at alt er fint. Er det noget jeg bør være bekymret? Tak Regards Jason |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dont think so.
| |||
| |||
| Jeg forsøgte defragging harddisken, ikke lyder som noget, der bliver givet adgang til, bare hænger derefter indlæses i Windows. Jeg kan komme ind i bios bøde hvis jeg trykke på Slet. Men alt ser ud til at være godt kørende, fordi jeg på det nu. Personligt mig Jeg tror ikke, det er noget at bekymre sig om. Regards Jase |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan ikke komme forbi bundkortet splash screen MSI P7N Diamond del 2 | alfred01 | CPU, bundkort og RAM | 0 | 30. maj 2009 08:02 |
| Blå skærm Windows splash screen | Mukk1987 | Windows-operativsystemer | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| PC til TV-skærmen? | pete21 | Grafikkort & Monitors | 3 | 8 januar 2008 14:29 |
| 2 stk, en skærm | captaincaveman | Grafikkort & Monitors | 3 | 26 november 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |