vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Splash näytön

Reply

Thread Tools
Old 27 lokakuu 2007, 14:27
Banned ryhmän

Default Splash näytön

Hei kaikki,

Olen lähetetty toisen säikeen sanoi minun tietokone ei käynnisty suoraan Windows, nyt olen saanut sen myös tehdä niin, ja olen asentanut ikkunoita, kaikki näyttää olevan sujuvasti, mutta minulla on lyhyt kysymys.

Kun puhun tietokoneeseen, saan mitään aloitusruutu, se vain menee musta näyttö, roikkuu siellä noin 15-20 sekuntia ja sitten se alkaa lastataan ikkunat, sen jälkeen kaikki on hyvin. Onko tämä jotain minun pitäisi olla huolissani?

Kiitos

Regards Jason
Old 27 lokakuu 2007, 14:41
Rahoittajien ryhmän

Default Splash näytön

I dont think so.
Onko kiintolevy on käyttänyt tänä "musta"-vaiheeseen.
PC on luultavasti juuri kun sen aika ladata windows.Defrag kiintolevylle.

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 27 lokakuu 2007, 14:45
Banned ryhmän

Default Splash näytön

Yritin defragging kiintolevy, ei kuulosta siltä että mitään ei ole saatavilla, vain roikkuu sitten lataa Windowsiin. En voi päästä BIOS hienoa, jos olen painamalla Delete-näppäintä. Mutta kaikki näyttää olevan sujuvasti, koska olen sitä nyt. Henkilökohtaisesti itse en usko, että on mitään syytä huoleen.

Regards Jase
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ei voi saada viime emolevyn splash näytön MSI P7N Diamond osa 2 alfred01 CPUs, Emolevyt & RAM 0 30. toukokuuta 2009 08:02
Blue screen Windows splash screen Mukk1987 Windows-käyttöjärjestelmät 3 15. Huhtikuu 2008 13:22
Pc TV-näytössä? pete21 Graphics Cards & Näytöt 3 8. Jan 2008 14:29
2 kpl, yhden näytön captaincaveman Graphics Cards & Näytöt 3 26. marraskuu 2007 13:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.