![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Olen lähetetty toisen säikeen sanoi minun tietokone ei käynnisty suoraan Windows, nyt olen saanut sen myös tehdä niin, ja olen asentanut ikkunoita, kaikki näyttää olevan sujuvasti, mutta minulla on lyhyt kysymys. Kun puhun tietokoneeseen, saan mitään aloitusruutu, se vain menee musta näyttö, roikkuu siellä noin 15-20 sekuntia ja sitten se alkaa lastataan ikkunat, sen jälkeen kaikki on hyvin. Onko tämä jotain minun pitäisi olla huolissani? Kiitos Regards Jason |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dont think so.
| |||
| |||
| Yritin defragging kiintolevy, ei kuulosta siltä että mitään ei ole saatavilla, vain roikkuu sitten lataa Windowsiin. En voi päästä BIOS hienoa, jos olen painamalla Delete-näppäintä. Mutta kaikki näyttää olevan sujuvasti, koska olen sitä nyt. Henkilökohtaisesti itse en usko, että on mitään syytä huoleen. Regards Jase |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ei voi saada viime emolevyn splash näytön MSI P7N Diamond osa 2 | alfred01 | CPUs, Emolevyt & RAM | 0 | 30. toukokuuta 2009 08:02 |
| Blue screen Windows splash screen | Mukk1987 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 15. Huhtikuu 2008 13:22 |
| Pc TV-näytössä? | pete21 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 8. Jan 2008 14:29 |
| 2 kpl, yhden näytön | captaincaveman | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 26. marraskuu 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |