mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Startup Application Hjælp - Indsæt en. Exe-fil, så den vil startprocessen med vinduer

Reply

Thread Tools
Old 29 april 2009, 00:55
Ny Medlem Gruppen

Default Startup Application Hjælp - Indsæt en. Exe-fil, så den vil startprocessen med vinduer

Min lokale netværk er opsætningen for min arbejdsplads, og det er vores opgave (som admins)
at sikre størst mulig sikkerhed.

Vores vigtigste mand i denne ting er på ferie, og vi har et lille problem, vi er nødt til at fastsætte.

Er der en måde at indsætte en. Exe-fil, så den vil startprocessen med vinduer, idet det antages, at der ikke er nogen startmappen i Documents and Settings?

Startlyden mapper er blevet deaktiveret på alle computere, og vi var undrende, hvis vi kunne placere vores sikkerhed eksekverbare andre steder hen for at sikre den starter op med computeren, og kører uanset hvem der logger på.

Enhver hjælpe på dette ville være meget værdsat.
Old 4. maj 2009, 09:52
Donor-Gruppen

Default Startup Application Hjælp - Indsæt en. Exe-fil, så den vil startprocessen med vinduer

Bare installere det og markere den bruger enten Kontrolpanel, eller WinPatrol til at køre på start og derefter skjule det fra henblik for alle ikke-administrative brugere (eller hvad gruppen hedder, at brugerne er under)

Det bør i så vidt jeg kan se, absolut ikke til et standardsystem, med flere logon.

Serverguy er den, du ønsker for den slags virkelig ..

(Jeg formoder, du kører en server, ikke blot flere kontrollerede de enkelte maskiner?)

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows Issue ved opstart - brug for hjælp PewterScreaminMach Windows-operativsystemer 2 30 September 2009 05:56
Toshiba Laptop fryser På Windows Startup Werwolf Windows-operativsystemer 0 5. jun 2009 20:23
Manglende fil forhindrer start - hal.dll lloydwoodford91 Windows-operativsystemer 1 4. maj 2008 09:18
Windows startprocessen problemer! cammochris Windows-operativsystemer 15 4 november 2007 10:41
Sådan deaktiveres' logge på Windows' boksen ved start? Roclive General Software Chat 1 2 december 2006 11:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.