![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn lokale netwerk setup voor mijn werk, en het is onze taak (als de admins) te zorgen voor maximale veiligheid. Onze belangrijkste man op dit spul is op vakantie, en we hebben een klein probleem dat we moeten oplossen. Is er een manier om een. Exe bestand zodat het opstarten met Windows, in de veronderstelling dat er geen opstartmap in de Documents and Settings? De opstartmappen zijn uitgeschakeld op alle computers, en vroegen we ons af als we het kunnen plaatsen onze veiligheid executable ergens anders om te waarborgen dat het begint met de computer, en loopt niet uit wie zich aanmeldt. Elke hulp op dit zou zeer gewaardeerd. |
|
| |||
| |||
| Gewoon installeren en markeren met behulp van het Configuratiescherm, of WinPatrol te lopen bij het opstarten, en vervolgens verbergen uit het oog voor alle niet-huishoudelijke gebruikers (of wat dan ook de groep wordt genoemd dat de gebruikers onder) Dat zou moeten werken voor zover ik kan zien, heeft zeker voor een standaard systeem, met meerdere aanmeldingen. Serverguy van degene die u wilt voor dit soort dingen echt .. (Ik veronderstel dat u een server, en niet alleen een aantal gecontroleerde afzonderlijke machines?)
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Probleem bij opstarten - Need Some Help | PewterScreaminMach | Windows besturingssystemen | 2 | 30 september 2009 05:56 |
| Toshiba Laptop bevriest Op Windows Startup | Weerwolf | Windows besturingssystemen | 0 | De 5 juni 2009 20:23 |
| Ontbrekende bestand voorkomt opstarten - Hal.dll | lloydwoodford91 | Windows besturingssystemen | 1 | De 4 mei 2008 09:18 |
| Het opstarten van Windows problemen! | cammochris | Windows besturingssystemen | 15 | 4 Nov 2007 10:41 |
| Het uitschakelen van 'aanmelden bij Windows' vak bij het opstarten? | Roclive | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 2nd Dec 2006 11:08 |
| Thread Tools | |
| |