mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Oppstart Application Hjelp - Sett en. Exe-filen slik at det vil oppstart med vinduer

Reply

Thread Tools
Old 29 april 2009, 00:55
New Member Group

Default Oppstart Application Hjelp - Sett en. Exe-filen slik at det vil oppstart med vinduer

Min lokale nettverket er konfigurert for min arbeidsplass, og det er vår jobb (som administratorer)
for å sikre maksimal sikkerhet.

Vårt hovedmål mann på denne ting er på ferie, og vi har et lite problem vi må løse.

Er det en måte å sette inn. Exe-filen slik at det vil oppstart med vinduer, forutsatt at det ikke er oppstartsmappe i Documents and Settings?

Oppstartsmappene er deaktivert på alle datamaskiner, og vi lurer på om vi kunne plassere vår sikkerhet kjørbar annet å sikre den starter opp med datamaskinen, og kjører uansett hvem som logger seg på.

Hjelp på dette vil bli verdsatt.
Old 4 mai 2009, 09:52
Donor Group

Default Oppstart Application Hjelp - Sett en. Exe-filen slik at det vil oppstart med vinduer

Bare installer den og merk den med enten Kontrollpanel eller WinPatrol skal kjøres ved oppstart, og deretter skjule det for alle ikke-administrative brukere (eller hva gruppen heter at brukerne er under)

Det skal fungere så langt jeg kan se, definitivt gjør for et vanlig system, med flere pålogginger.

Serverguy er det du ønsker for denne typen ting egentlig ..

(Jeg antar du kjører en server, og ikke bare flere kontrollerte enkelte maskiner?)

Min System: FordyPC

Prosessor (er):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Hovedkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY NVIDIA GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (er):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk stasjon (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Skjerm (er):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.