![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min lokale nettverket er konfigurert for min arbeidsplass, og det er vår jobb (som administratorer) for å sikre maksimal sikkerhet. Vårt hovedmål mann på denne ting er på ferie, og vi har et lite problem vi må løse. Er det en måte å sette inn. Exe-filen slik at det vil oppstart med vinduer, forutsatt at det ikke er oppstartsmappe i Documents and Settings? Oppstartsmappene er deaktivert på alle datamaskiner, og vi lurer på om vi kunne plassere vår sikkerhet kjørbar annet å sikre den starter opp med datamaskinen, og kjører uansett hvem som logger seg på. Hjelp på dette vil bli verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare installer den og merk den med enten Kontrollpanel eller WinPatrol skal kjøres ved oppstart, og deretter skjule det for alle ikke-administrative brukere (eller hva gruppen heter at brukerne er under) Det skal fungere så langt jeg kan se, definitivt gjør for et vanlig system, med flere pålogginger. Serverguy er det du ønsker for denne typen ting egentlig .. (Jeg antar du kjører en server, og ikke bare flere kontrollerte enkelte maskiner?)