mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Startup Application Hjälp - Sätt ett. Exe-filen så att den start med fönster

Reply

Thread Tools
Old 29 april 2009, 00:55
New Member Group

Default Startup Application Hjälp - Sätt ett. Exe-filen så att den start med fönster

Min lokala nätverket är inställt för min arbetsplats, och det är vårt jobb (som admin)
för att säkerställa maximal säkerhet.

Vår huvudsakliga man om det här är på semester och vi har ett litet problem som vi måste åtgärda.

Finns det något sätt att infoga en. Exe-filen så att den start med fönster, under förutsättning att det inte finns någon start mapp i Documents and Settings?

Den startmapparna har inaktiverats på alla datorer, och vi undrade om vi kunde placera vår säkerhet körbar någon annanstans för att säkerställa att den startar med datorn, och kör oavsett vem som loggar in på.

All hjälp om detta skulle vara mycket uppskattat.
Old 4 maj 2009, 09:52
Givargruppen

Default Startup Application Hjälp - Sätt ett. Exe-filen så att den start med fönster

Bara installera den och markera den med hjälp av antingen Kontrollpanelen, eller WinPatrol körs vid start och sedan dölja det från tanke till alla icke-administrativa användare (eller vad de är kallade att användarna är under)

Detta bör så vitt jag kan se, definitivt inte för ett standardsystem, med flera inloggningar.

Serverguy är den du vill ha för den här sortens saker verkligen ..

(Jag antar att du kör en server, inte bara flera kontrollerade enskilda maskiner?)

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Windows Issue vid start - behöver lite hjälp PewterScreaminMach Windows-operativsystem 2 30 september 2009 05:56
Toshiba Bärbar dator fryser På Windows Startup VARULV Windows-operativsystem 0 5 juni 2009 20:23
Saknad fil förhindrar start - Hal.dll lloydwoodford91 Windows-operativsystem 1 4 maj 2008 09:18
Windows startar problem! cammochris Windows-operativsystem 15 4 november 2007 10:41
Inaktivera "loggar in på windows" rutan vid starten? Roclive General Software Chat 1 2 december 2006 11:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.