mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Svchost.exe kører meget højt i mem brug

Reply

Thread Tools
Old 28 april 2008, 04:30
Medlem Gruppen

Default Svchost.exe kører meget højt i mem brug

når jeg går ind i Windows Jobliste og ser på processerne
Svchost.exe er meget høj i mem brug!
b4 det var 70.000 k
men nu sine 205.392 K
Thats temmelig høj!

det aldrig bruges til at være denne høje .. og hvis jeg udgangen proces nogle programes dont arbejde ordentligt, såsom Internettet på dvs. ikke ser det samme, og den foretrukne bar gået = S
enhver sergestions?
Old 28 april 2008, 05:40
Donor-Gruppen

Yeah det løber ud af kontrol på mit system undertiden også. Damn smerte. Prøv at genstarte computeren.

Old 28 april 2008, 06:20
Medlem Gruppen

cheers mate,
Old 28 april 2008, 06:30
Donor-Gruppen

Jeg har 10 instancesMb kører i øjeblikket, forbruge ca 70Mb RAM. Indimellem man tager ud og bruger 100% CPU!

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Svchost 100% CPU-forbrug Windows Update ghbnic Windows-operativsystemer 0 12 august 2009 04:25
Multiple Svchost.exe 's Running Paul4763 General Software Chat 2 24 juli 2009 02:43
High hukommelsesanvendelse med Internet Explorer shenfei Webbrowsere & FTP Klienter 0 1 juni 2009 14:23
For et godt arbejdsmiljø OS System, Bør CPU Usage være høj? Theresonly1 Windows-operativsystemer 4 24. maj 2009 10:27
Høje CPU-forbrug når inaktiv Axegrinder CPU, bundkort og RAM 21 13. sep 2007 13:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.