![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| kun i mennä Windows Task Manager ja tarkastella prosesseja Svchost.exe on hyvin suuri mem käyttö! b4 se 70000 k mutta nyt sen 205392 K thats melko suuri! se ei koskaan käytetty olla tämä korkea .. ja jos i lopussa prosessin programes dont toimi kunnolla, kuten Internetiä, eli ei HAKU sama ja suosikit bar mennyt = S kaikki sergestions? |
|
| |||
| |||
| Joo se loppuu valvonnan my system joskus liikaa. Hitto kipua. Kokeile käynnistystä.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| cheers mateuutteet, |
|
| |||
| |||
| Olen 10 instancesMb käynnissä tällä hetkellä kuluttavat noin 70Mb RAM-muistia. Joskus otetaan pois ja kuluttaa 100% CPU!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Svchost 100% Cpu Käyttöohjeet Windows Update | ghbnic | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 12th Aug 2009 04:25 |
| Useita Svchost.exe 's kulkuennuste | Paul4763 | General Software Chat | 2 | 24. Jul 2009 02:43 |
| High muistin käyttö Internet Explorer | shenfei | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 1st Jun 2009 14:23 |
| Saat hyvää OS järjestelmässä, jos CPU Usage olla korkea? | Theresonly1 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 24. toukokuuta 2009 10:27 |
| High suoritinkäytön kun tyhjäkäynnillä | Axegrinder | CPUs, Emolevyt & RAM | 21 | 13. Sep 2007 13:39 |
| Thread Tools | |
| |