![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvordan kan jeg fikse dette? Dette er altfor høyt, og jeg har en følelse at dette er hva som gjør min grafikk og lyd lag hver nå og da! Vennligst hjelp: / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis systemet uvirksom er på 99% enn det betyr 1% er under belastning.
| |||
| |||
| Hvordan kan jeg fikse dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Erm ... det er ingenting å fikse. Systemet er i utgangspunktet sittende å gjøre ingenting - hvor mye CPU som brukes er bare 1% av sin kapasitet.
|
| |||
| |||
| Ja, systemet inaktiv prosessen er en prosess som går gjennom datamaskinen når ingenting annet .. Du har kanskje driver problemer eller varme problemer hvis lyden holder lagging om .. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Systemet avsluttes - Men er fine Når Inaktiv | Help1inghand | General Hardware Chat | 1 | 1 juni 2009 05:09 |
| System inaktiv prosessen - Windows Oppgavebehandling | pest79456 | Windows-operativsystemer | 3 | 8 februar 2009 09:20 |
| Virus: iexplore.exe som system prosess | mkjuan | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 14 | 7 november 2008 00:14 |
| Driver IRQ er mindre enn eller lik | Bluntpaper | General Hardware Chat | 2 | 30 januar 2008 14:46 |
| Grafikkortkonfigurasjon lik eller bedre så 8800GT | Jack06 | Kabinetter & Skjermer | 90 | 14 desember 2007 00:30 |
| Thread Tools | |
| |