![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hur kan jag åtgärda detta? Detta är alldeles för hög, och jag har en känsla av att detta är vad som gör min grafik och ljud eftersläpning då och då! Please help: / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om ditt system idle är på 99% än vad som motsvarar 1% är under belastning.
| |||
| |||
| Hur kan jag åtgärda detta? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Erm ... det finns ingenting att fastställa. Ditt system är i grund och botten sitter inte göra någonting - Mängden CPU används endast 1% av sin kapacitet.
|
| |||
| |||
| Ja, det system idle process är en process som går igenom datorn när inget annat .. Du kan ha problem med drivrutiner eller värme problem om din ljud håller släpar dock .. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Systemet stängs av - men det är bra När Idle | Help1inghand | General Hardware Chat | 1 | 1 juni 2009 05:09 |
| System idle process - Windows Aktivitetshanteraren | pest79456 | Windows-operativsystem | 3 | 8 februari 2009 09:20 |
| Virus: iexplore.exe som systemet process | mkjuan | Virus, spionprogram och säkerhet | 14 | 7 november 2008 00:14 |
| Driver IRQ är minst lika | Bluntpaper | General Hardware Chat | 2 | 30 januari 2008 14:46 |
| Grafikkort lika eller bättre än 8800GT | Jack06 | Grafikkort & Skärmar | 90 | 14 december 2007 00:30 |
| Thread Tools | |
| |