vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Järjestelmän palauttaminen

Reply

Thread Tools
Old 10 tammikuu 2008, 08:58
Jäsen

Default Järjestelmän palauttaminen

Hi guys,

Huomasin tänään, että useita kohteita olivat puuttuvat tehtäväpalkki minun PC, kaiuttimen äänenvoimakkuutta ja verkkoyhteyden kuvakkeet on kaksi. Yritin kautta ohjauspaneelin aktivoida kuvakkeet uudelleen, mutta tuloksetta. I napsauttivat valintaruudut, että ääni-ja verkkoyhteydet sitten ja sen jälkeen ok mutta vieläkään ei ole hyvä. kun menin takaisin ohjauspaneelin laatikot olivat kontrolloimattomana ja vaikka yrittää jälleen laatikot aina palata, että valitsematta.

Jos haluat säästää aikaa Messing noin Olen päättänyt käyttää Windows-järjestelmän palauttaminen palauttaa aiemman asetuksen. Olen käyttänyt ikkunat palauttaa ennen ilman ongelmia, mutta kun olen yrittänyt sitä tänään ja päätyi kanssa viesti-ikkuna, jossa sanotaan:

"Järjestelmän palauttaminen ei pysty suojaamaan tietokonetta. Ole hyvä ja käynnistä tietokone uudelleen ja suorita järjestelmän palauttaminen uudelleen"

Olen uudelleen useita kertoja, ja on myös yrittänyt sytem palauttaa vikasietotilassa mutta aina tulee sama viesti. Mikään ei näytä toimivan.

Toivon, että joku voi kertoa minulle, kuinka saada sytem palauttaa aloittaa uudelleen.

Kiitos kaikille

Frank
Old 10 tammikuu 2008, 10:29
Rahoittajien ryhmän

Tämä voi olla apua:

http://support.microsoft.com/default...b; en-us; 302796

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 11 tammikuu 2008, 23:04
Uusi Jäsen

Komentokehoteikkuna - sfc / scannow

Kanne em. vaikuttaa palauttaa puuttuvat kuvakkeet levypesä minun tilannetta. Tätä samaa suositellaan toisen foorumin Järjestelmän palauttaminen viesti sinulla on huomattava. Mainitun foorumi ei tuloksista tähän toimintaan.

Oma Win XP Home kuorma on OEM-versio. XP CD ei tarvittu. Seuraavat toteuttamista koskevan SFC komento uudelleen aloittaa oli tehty. Windowsin oli asuttuja odotettavissa kuvakkeita, kuten "puuttuu" kuvakkeet.

Seuraava linkki lisätään ehdotuksen siitä philthomas. Siinä kuvataan komentomuodon ympäristössä vikasietotilassa suorittaa järjestelmän palauttaminen.
http://support.microsoft.com/kb/304449/en-us
Old 14 tammikuu 2008, 00:34
Jäsen

Kiitos neuvosta kaverit.

Olen yrittänyt Microsoft korjaa ja olen silti sama viesti, joten en voi saada enempää.

Olen yrittänyt scannow ja se sanoo Tarvitsen alkuperäinen XP-CD-levyjä kopioidaan.
Minulla on OEM-CD, mutta olen sittemmin päivitetty Service Pack 2 niin CD ei toimi.
Minun täytyy nähdä, jos voin saada joka XP SP2: n CD-ja yritä uudelleen.
Jos se ei toimi, en tiedä mistä etsiä seuraavaksi.

Kaikki muut ajatukset suuresti

Frank
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Windows System Restore Scopa Windows-käyttöjärjestelmät 1 7 lokakuu 2009 02:55
Help! Ei Työskentely jälkeen Järjestelmän palauttaminen scottfrp General Software Chat 12 4. toukokuuta 2009 11:57
Ohje Please! Koko järjestelmän palauttaminen jro1384 Windows-käyttöjärjestelmät 2 11. Jan 2009 05:56
Järjestelmän palauttaminen / System Recovery ct122592 Windows-käyttöjärjestelmät 1 2. Jan 2008 18:49
Apua!! Ymmärtämys System Restore max_151 Windows-käyttöjärjestelmät 2 21. kesäkuu 2007 14:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.