![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys, Huomasin tänään, että useita kohteita olivat puuttuvat tehtäväpalkki minun PC, kaiuttimen äänenvoimakkuutta ja verkkoyhteyden kuvakkeet on kaksi. Yritin kautta ohjauspaneelin aktivoida kuvakkeet uudelleen, mutta tuloksetta. I napsauttivat valintaruudut, että ääni-ja verkkoyhteydet sitten ja sen jälkeen ok mutta vieläkään ei ole hyvä. kun menin takaisin ohjauspaneelin laatikot olivat kontrolloimattomana ja vaikka yrittää jälleen laatikot aina palata, että valitsematta. Jos haluat säästää aikaa Messing noin Olen päättänyt käyttää Windows-järjestelmän palauttaminen palauttaa aiemman asetuksen. Olen käyttänyt ikkunat palauttaa ennen ilman ongelmia, mutta kun olen yrittänyt sitä tänään ja päätyi kanssa viesti-ikkuna, jossa sanotaan: "Järjestelmän palauttaminen ei pysty suojaamaan tietokonetta. Ole hyvä ja käynnistä tietokone uudelleen ja suorita järjestelmän palauttaminen uudelleen" Olen uudelleen useita kertoja, ja on myös yrittänyt sytem palauttaa vikasietotilassa mutta aina tulee sama viesti. Mikään ei näytä toimivan. Toivon, että joku voi kertoa minulle, kuinka saada sytem palauttaa aloittaa uudelleen. Kiitos kaikille Frank |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| Komentokehoteikkuna - sfc / scannow Kanne em. vaikuttaa palauttaa puuttuvat kuvakkeet levypesä minun tilannetta. Tätä samaa suositellaan toisen foorumin Järjestelmän palauttaminen viesti sinulla on huomattava. Mainitun foorumi ei tuloksista tähän toimintaan. Oma Win XP Home kuorma on OEM-versio. XP CD ei tarvittu. Seuraavat toteuttamista koskevan SFC komento uudelleen aloittaa oli tehty. Windowsin oli asuttuja odotettavissa kuvakkeita, kuten "puuttuu" kuvakkeet. Seuraava linkki lisätään ehdotuksen siitä philthomas. Siinä kuvataan komentomuodon ympäristössä vikasietotilassa suorittaa järjestelmän palauttaminen. http://support.microsoft.com/kb/304449/en-us |
|
| |||
| |||
| Kiitos neuvosta kaverit. Olen yrittänyt Microsoft korjaa ja olen silti sama viesti, joten en voi saada enempää. Olen yrittänyt scannow ja se sanoo Tarvitsen alkuperäinen XP-CD-levyjä kopioidaan. Minulla on OEM-CD, mutta olen sittemmin päivitetty Service Pack 2 niin CD ei toimi. Minun täytyy nähdä, jos voin saada joka XP SP2: n CD-ja yritä uudelleen. Jos se ei toimi, en tiedä mistä etsiä seuraavaksi. Kaikki muut ajatukset suuresti Frank |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows System Restore | Scopa | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 7 lokakuu 2009 02:55 |
| Help! Ei Työskentely jälkeen Järjestelmän palauttaminen | scottfrp | General Software Chat | 12 | 4. toukokuuta 2009 11:57 |
| Ohje Please! Koko järjestelmän palauttaminen | jro1384 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 11. Jan 2009 05:56 |
| Järjestelmän palauttaminen / System Recovery | ct122592 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 2. Jan 2008 18:49 |
| Apua!! Ymmärtämys System Restore | max_151 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 21. kesäkuu 2007 14:10 |
| Thread Tools | |
| |