mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Systeem herstellen

Reply

Thread Tools
Old 10 januari 2008, 08:58
Lid Fractie

Hi guys,

Ik merkte vandaag dat verschillende objecten ontbraken uit de taakbalk op mijn pc, de luidspreker volume en netwerkverbinding iconen zijn twee van hen. Ik heb het geprobeerd, door middel van het bedieningspaneel om de iconen weer, maar het heeft niets geholpen. Ik klikte de selectievakjes in de audio-en netwerkverbindingen vervolgens toe te passen en vervolgens op OK, maar nog steeds niet goed. toen ik ging terug naar het bedieningspaneel de dozen werden verwijderd en opnieuw proberen, ondanks de vakken altijd terugkeren naar zijn uitgeschakeld.

Om tijd te besparen Messing over ik besloten gebruik te maken van Windows-systeem te herstellen om terug te keren naar een vorige instelling. Ik heb windows herstellen voordat zonder problemen, maar toen ik probeerde het vandaag nog en eindigde met een bericht waarin staat:

"Systeem herstellen is niet in staat om uw computer te beschermen. Start de computer opnieuw op en voer systeem weer herstellen"

Ik heb opnieuw enkele malen en ook hebben geprobeerd systeem herstellen in de veilige modus, maar krijg altijd dezelfde boodschap. Niets lijkt te werken.

Ik hoop dat iemand me kan vertellen hoe je systeem herstellen, om te beginnen met werken weer.

Thanks all

Frank
Old 10 januari 2008, 10:29
Donor Groep

Dit kan van enkele helpen:

http://support.microsoft.com/default...b; nl; 302796

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 11 januari 2008, 23:04
Nieuw Lid Fractie

Opdrachtpromptvenster - sfc / scannow

De actie aangehaald lijkt te zijn hersteld van de ontbrekende pictogrammen om de lade voor mijn situatie. Dezelfde actie werd aanbevolen in een ander forum voor de System Restore bericht dat u hebt genoteerd. De aangehaalde forum geen verslag over de resultaten van deze actie.

Mijn Win XP Home belasting is een OEM-versie. De XP-cd is niet nodig. Na het uitvoeren van het SFC commando, een nieuwe start werd uitgevoerd. Het systeemvak is bevolkt met de verwachte iconen, met inbegrip van de "ontbrekende" pictogrammen.

De volgende link voegt aan een suggestie van philthomas. Het beschrijft de commando-modus milieu in het kader van de veilige modus om het systeem te herstellen.
http://support.microsoft.com/kb/304449/en-us
Old 14 januari 2008, 00:34
Lid Fractie

Bedankt voor het advies jongens.

Ik heb geprobeerd de Microsoft-fixes en ik nog steeds dezelfde boodschap, dus ik kan geen enkel verder.

Ik heb geprobeerd scannow en hij zegt dat ik moet de originele XP-cd naar bestanden worden gekopieerd.
Ik heb de OEM-cd, maar ik heb sinds upgrade naar Service Pack 2, zodat de cd zal niet werken.
Ik zal moeten zien als ik kan het bezit komen van een XP SP2-cd en probeer het opnieuw.
Als dat niet werkt Ik weet niet waar te kijken volgende.

Eventuele andere ideeën zeer gewaardeerd

Frank
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.