![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, Jeg la merke til i dag at flere elementer manglet fra oppgavelinjen på min PC, høyttaler volum og nettverkstilkobling ikoner blir to av dem. Jeg prøvde, gjennom kontrollpanelet for å aktivere ikonene igjen, men til ingen nytte. Jeg klikket avmerkingsboksene i lyd og nettverkstilkoblinger deretter og deretter ok, men fremdeles ikke bra. da jeg dro tilbake til kontrollpanelet boksene var ukontrollert og tross prøver igjen boksene ville alltid gå tilbake til å være avmerket. For å spare tid får om jeg bestemte meg for å bruke windows systemgjenopprettingspunkt å gå tilbake til en tidligere innstilling. Jeg har brukt Windows gjenopprette før uten problemer, men når jeg prøvde det i dag og endte opp med en melding som sier: "Systemgjenoppretting er ikke i stand til å beskytte datamaskinen. Vennligst start datamaskinen og deretter kjører systemgjenopprettingspunkt igjen" Jeg har startet på nytt flere ganger og har også prøvd sytem gjenopprette i sikker modus, men alltid den samme meldingen. Ingenting ser ut til å fungere. Jeg håper noen kan fortelle meg hvordan du får sytem gjenopprette å begynne å jobbe igjen. Takk alle Frank |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Ledetekstvindu - sfc / scannow Handlingen sitert ovenfor synes å ha gjenopprettet den manglende ikoner til skuffen for min situasjon. Denne samme handlingen ble anbefalt i et annet forum for systemgjenopprettingsmelding du har angitt. Den nevnte forum ikke rapportere om resultatene av denne handlingen. Min Win XP Home Beregnigner er en OEM-versjon. XP CD ikke var nødvendig. Etter gjennomføring av SFC kommando, en re-start ble utført. Systemskuffen ble befolket med forventet ikoner, inkludert "mangler" ikoner. Følgende link legger til et forslag fra philthomas. Den beskriver kommandoen modus miljø under sikker modus for å kjøre Systemgjenoppretting. http://support.microsoft.com/kb/304449/en-us |
|
| |||
| |||
| Takk for råd folkens. Jeg har forsøkt Microsoft fikser og jeg fortsatt får samme melding, så jeg kan ikke komme videre. Jeg har forsøkt scannow, og det sier jeg trenger den originale XP-CD for filer som skal kopieres. Jeg har OEM CD, men jeg har siden oppgradert til Service Pack 2, slik at CD ikke vil fungere. Jeg må se om jeg kan få tak i en XP SP2-CD, og prøv igjen. Hvis det ikke fungerer vet jeg ikke hvor du skal lete neste. Noen andre ideer verdsatt Frank |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Systemgjenoppretting | scopa | Windows-operativsystemer | 1 | 7 oktober 2009 02:55 |
| Hjelp! Ikke virke etter Systemgjenoppretting | scottfrp | General Software Chat | 12 | 4 mai 2009 11:57 |
| Hjelp Please! Full Systemgjenoppretting | jro1384 | Windows-operativsystemer | 2 | 11 januar 2009 05:56 |
| Systemgjenoppretting / system gjenoppretting | ct122592 | Windows-operativsystemer | 1 | 2 januar 2008 18:49 |
| Hjelp! Forståelse Systemgjenoppretting | max_151 | Windows-operativsystemer | 2 | 21 juni 2007 14:10 |
| Thread Tools | |
| |