mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

System Restore CD hjælp og Lagring Drivere før Geninstallere

Reply

Thread Tools
Old 16. juni 2007, 11:52
Medlem Gruppen

Default System Restore CD hjælp og Lagring Drivere før Geninstallere

Hej alle

Jeg har brug for hjælp med at finde ud af, hvad der er den diffrence mellem en System Restore CD og System Recovery CD er.

Da min computer holder styrter ned, er det muligt for mig at komme med en cd, hvor når den går ned Jeg sætter en cd i og den slags bringer computeren som den var før. "Jeg ved ikke, om jeg har forklaret, at meget godt"

Grunden til dette er tilfældet, når det gør crash Jeg behøver ikke at holde på Geninstallere Windows.

Også før geninstallation af Windows er det muligt at tage en sikkerhedskopi af DRIVERS som jeg finder det meget vanskeligt og tidskrævende at downloade driverne alle fra redskabet. Det tager mig aldre!

Tak

Max
Old 16. juni 2007, 12:01
Medlem Gruppen

Default System Restore CD hjælp og Lagring Drivere før Geninstallere

så vidt jeg ved, at der whould være en metode til sikkerhedskopiering af chauffører, men ikke sikker forsøge programfilerne.

et system gendanne cd er helt tørre computeren tilbage til Windows grundlæggende operativsystem,

men et system opsving cd Jeg tror geninstallerer Windows-registreringsdatabasen, og derfor Gazeviskere problemet, men ikke sikker
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows Systemgendannelse Scopa Windows-operativsystemer 1 7 oktober 2009 02:55
Geninstallere System Recovery CD's a944porsche Windows-operativsystemer 1 17th May 2009 12:00
Hjælp! Ikke fungerer Efter Systemgendannelse scottfrp General Software Chat 12 4. maj 2009 11:57
System Restore cliffnook2000 Windows-operativsystemer 3 14 januar 2008 00:34
System genoprette / System Recovery ct122592 Windows-operativsystemer 1 2 januar 2008 18:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.