![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle Jeg har brug for hjælp med at finde ud af, hvad der er den diffrence mellem en System Restore CD og System Recovery CD er. Da min computer holder styrter ned, er det muligt for mig at komme med en cd, hvor når den går ned Jeg sætter en cd i og den slags bringer computeren som den var før. "Jeg ved ikke, om jeg har forklaret, at meget godt" Grunden til dette er tilfældet, når det gør crash Jeg behøver ikke at holde på Geninstallere Windows. Også før geninstallation af Windows er det muligt at tage en sikkerhedskopi af DRIVERS som jeg finder det meget vanskeligt og tidskrævende at downloade driverne alle fra redskabet. Det tager mig aldre! Tak Max |
|
| |||
| |||
| så vidt jeg ved, at der whould være en metode til sikkerhedskopiering af chauffører, men ikke sikker forsøge programfilerne. et system gendanne cd er helt tørre computeren tilbage til Windows grundlæggende operativsystem, men et system opsving cd Jeg tror geninstallerer Windows-registreringsdatabasen, og derfor Gazeviskere problemet, men ikke sikker |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows Systemgendannelse | Scopa | Windows-operativsystemer | 1 | 7 oktober 2009 02:55 |
| Geninstallere System Recovery CD's | a944porsche | Windows-operativsystemer | 1 | 17th May 2009 12:00 |
| Hjælp! Ikke fungerer Efter Systemgendannelse | scottfrp | General Software Chat | 12 | 4. maj 2009 11:57 |
| System Restore | cliffnook2000 | Windows-operativsystemer | 3 | 14 januar 2008 00:34 |
| System genoprette / System Recovery | ct122592 | Windows-operativsystemer | 1 | 2 januar 2008 18:49 |
| Thread Tools | |
| |