vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Järjestelmän palauttaminen CD apua ja tallentaminen Ajurit ennen asennetaan uudelleen

Reply

Thread Tools
Old 16 kesäkuu 2007, 11:52
Jäsen

Default Järjestelmän palauttaminen CD apua ja tallentaminen Ajurit ennen asennetaan uudelleen

Hei kaikki

Tarvitsen apua kuin selvittää, mikä on diffrence välillä System Restore CD-ja System Recovery CD-levyä.

Koska minun tietokone pitää kaatuu onko mahdollista, että minun tehdä CD, jos silloin kun se kaatuu esitin CD ja se tavallaan tuo tietokoneen sellaisena kuin se oli ennen. "En tiedä, jos olen selittänyt, että erittäin hyvin"

Syynä tähän on niin, jos se ei kaatuile Minun ei tarvitse pitää asentaa Windows.

Myös ennen uudelleenasentamistoiminnot Windows on mahdollista Palaa alkuun KULJETTAJIEN kuin minusta on erittäin vaikeaa ja aikaa vievää lataamalla kuljettajien kaikki verkossa. Se vie minut ikäisille!

Kiitos

Max
Old 16 kesäkuu 2007, 12:01
Jäsen

Default Järjestelmän palauttaminen CD apua ja tallentaminen Ajurit ennen asennetaan uudelleen

Sikäli kuin tiedän, että whould olla yksi tapa varmuuskopioida ajurit, mutta ei varmasti yritä ohjelmatiedostot.

järjestelmä palauttaa cd on täysin pyyhi tietokone takaisin ikkunoiden perus-käyttöjärjestelmä,

mutta System Recovery cd mielestäni uudelleen Windowsin rekisterin ja siksi pyyhkeet ongelman, mutta ei ole varma
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Windows System Restore Scopa Windows-käyttöjärjestelmät 1 7 lokakuu 2009 02:55
Uudelleenasentamistoiminnot System Recovery CD: n a944porsche Windows-käyttöjärjestelmät 1 17th Jun 2009 12:00
Help! Ei Työskentely jälkeen Järjestelmän palauttaminen scottfrp General Software Chat 12 4. toukokuuta 2009 11:57
Järjestelmän palauttaminen cliffnook2000 Windows-käyttöjärjestelmät 3 14. Jan 2008 00:34
Järjestelmän palauttaminen / System Recovery ct122592 Windows-käyttöjärjestelmät 1 2. Jan 2008 18:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.