![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki Tarvitsen apua kuin selvittää, mikä on diffrence välillä System Restore CD-ja System Recovery CD-levyä. Koska minun tietokone pitää kaatuu onko mahdollista, että minun tehdä CD, jos silloin kun se kaatuu esitin CD ja se tavallaan tuo tietokoneen sellaisena kuin se oli ennen. "En tiedä, jos olen selittänyt, että erittäin hyvin" Syynä tähän on niin, jos se ei kaatuile Minun ei tarvitse pitää asentaa Windows. Myös ennen uudelleenasentamistoiminnot Windows on mahdollista Palaa alkuun KULJETTAJIEN kuin minusta on erittäin vaikeaa ja aikaa vievää lataamalla kuljettajien kaikki verkossa. Se vie minut ikäisille! Kiitos Max |
|
| |||
| |||
| Sikäli kuin tiedän, että whould olla yksi tapa varmuuskopioida ajurit, mutta ei varmasti yritä ohjelmatiedostot. järjestelmä palauttaa cd on täysin pyyhi tietokone takaisin ikkunoiden perus-käyttöjärjestelmä, mutta System Recovery cd mielestäni uudelleen Windowsin rekisterin ja siksi pyyhkeet ongelman, mutta ei ole varma |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows System Restore | Scopa | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 7 lokakuu 2009 02:55 |
| Uudelleenasentamistoiminnot System Recovery CD: n | a944porsche | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 17th Jun 2009 12:00 |
| Help! Ei Työskentely jälkeen Järjestelmän palauttaminen | scottfrp | General Software Chat | 12 | 4. toukokuuta 2009 11:57 |
| Järjestelmän palauttaminen | cliffnook2000 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 14. Jan 2008 00:34 |
| Järjestelmän palauttaminen / System Recovery | ct122592 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 2. Jan 2008 18:49 |
| Thread Tools | |
| |