![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all Ik heb hulp nodig om erachter te komen wat is het verschil tussen een System Restore CD en System Recovery CD is. Omdat mijn computer blijft crashen is het mogelijk voor mij om een cd waar bij crashes ik een cd in en het soort brengt de computer als het was. "Ik weet niet of ik heb uitgelegd dat heel goed" De reden hiervoor is het geval wanneer het gaat crash heb ik niet te houden over het opnieuw installeren van Windows. Ook voor het opnieuw installeren van Windows is het mogelijk om back-ups van de bestuurders Ik vind het erg moeilijk en tijdrovend zijn het downloaden van de drivers al uit het net. Het duurt me leeftijden! Bedankt Max |
|
| |||
| |||
| Voor zover ik weet dat er whould wordt een manier van back-ups van de bestuurders, maar niet zeker proberen het programma bestanden. een systeem herstel CD is volledig veeg de computer terug naar de elementaire Windows-besturingssysteem, maar een systeem herstel cd denk ik opnieuw het Windows-register en dus doekjes het probleem, maar niet zeker |