mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Systemgjenoppretting CD hjelp og Saving drivere før du installerer

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2007, 11:52
Medlem Group

Default Systemgjenoppretting CD hjelp og Saving drivere før du installerer

Hei alle

Jeg trenger hjelp til å finne ut hva som er diffrence mellom Systemgjenoppretting CD og System Recovery CDen.

Fordi min datamaskin holder krasj er det mulig for meg å lage en CD der når den krasjer jeg inn en CD i, og den slags bringer datamaskinen slik den var før. "Jeg vet ikke om jeg har forklart at svært godt"

Grunnen til dette er det når det gjør krasje Jeg trenger ikke å holde på reinstallere Windows.

Også før du installerer Windows er det mulig å sikkerhetskopiere DRIVERS som jeg synes det er svært vanskelig og tidkrevende å laste ned driverne alle fra nettet. Det tar meg aldre!

Takk

Max
Old 16 juni 2007, 12:01
Medlem Group

Default Systemgjenoppretting CD hjelp og Saving drivere før du installerer

Så vidt jeg vet det whould være en måte å sikkerhetskopiere drivere men ikke sikker prøve programfilene.

et systemgjenopprettingspunkt cd er å tørke av datamaskinen tilbake til windows grunnleggende operativsystem,

men et system utvinning cd tror jeg installerer Windows-registret, og derfor wipes problemet, men ikke sikker
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.