mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

System Restore CD hjälpa och spara drivrutiner innan du installerar

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2007, 11:52
Ledamot Gruppen

Default System Restore CD hjälpa och spara drivrutiner innan du installerar

Hej alla

Jag behöver hjälp att ta reda på vad som är diffrence mellan en System Restore CD och System Recovery CD.

Eftersom min dator håller kraschar är det möjligt för mig att göra en cd där när det kraschar jag lägga in en CD i och den sortens ger datorn som det var innan. "Jag vet inte om jag har förklarat att mycket väl"

Anledningen till detta är så när det kraschar jag inte behöver hålla på att installera om Windows.

Även innan du installerar Windows är det möjligt att backa upp FÖRARE som jag finner det mycket svårt och tidskrävande att ladda ner drivrutiner allt från nätet. Det tar mig åldrar!

Tack

Max
Old 16 juni 2007, 12:01
Ledamot Gruppen

Default System Restore CD hjälpa och spara drivrutiner innan du installerar

Såvitt jag vet finns whould vara ett sätt att säkerhetskopiera förare men inte säker prova programfiler.

ett system restaurera cd är att helt torka av datorn till Windows grundläggande operativsystem,

men en återhämtning cd tror jag reinstalls Windows-registret och därför torkdukar problemet men inte säker
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Windows Systemåterställning Scopa Windows-operativsystem 1 7 oktober 2009 02:55
Installera system för återvinning CD a944porsche Windows-operativsystem 1 17 juni 2009 12:00
Hjälp! Inte arbetsgrupp Efter Systemåterställning scottfrp General Software Chat 12 4 maj 2009 11:57
Systemåterställning cliffnook2000 Windows-operativsystem 3 14 januari 2008 00:34
System Restore / system för återvinning ct122592 Windows-operativsystem 1 2 januari 2008 18:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.