![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No aina kun käynnistän tietokoneen kestää iät voisi käyttää sitä (noin 8mins) niin ei kukaan tiedä tapa nopeus tämän? lukuun ottamatta ostaa nopeammin hdd
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko tarkistetaan haittaohjelmien?
| |||
| |||
| eivät ole tehneet mitään tarkastuksia, ellet count viikoittain pohjanpuoleinen scan (kyllä tiedän sen rubish) |
|
| |||
| |||
| Paras ratkaisu olisi siirtyä Virukset Vakoiluohjelma & Security foorumi ja saada Evil tarkistaaksesi hiijakthis loki. Lue ensimmäinen tahmea b4 lähettämisestä. |
|
| |||
| |||
| Kaspersky FTW? |
|
| |||
| |||
| 1. Valitse Käynnistä> Suorita ja kirjoita msconfig. Kun muut ikkunat auki Napsauta Käynnistä-välilehti. Selaa läpi ja poista kaikki tarpeettomat käynnistys-ohjelmia. 2. Tarkista Spyware, Malware, Adware ja virukset. Käytä yhtä seuraavista parhaan tuloksen saavuttamiseksi. BitDefender Antivirus, Kaspersky Anti-Virus-tai Norton AntiVirus. 3. Onko sinulla vähintään 512 megatavua muistia? |
|
| |||
| |||
| Oletko skannattavan viruksen? |
|
| |||
| |||
| RAM: 2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5 |
|
| |||
| |||
| Oletko kaverit tarkistanut päivämäärä OP .... Luulen, että hän voi olla LAJITTELE sitä nyt |
|
| |||
| |||
| jaa, se lajitellaan, ja muutamia kommentteja Rond79 virka: 1) Se olisi ollut enemmän hyötyä, mitä ovat yhteisiä tarpeettomat ohjelmat / Mitä yhteistä defiantly tarvittavat ohjelmat. 2) Norton on kasa roskia (useimmat ihmiset täällä kanssani samaa mieltä), eivät tiedä paljoakaan, mutta se voi tulla aivan hyviä tuloksia freewarea, I'll kiinni siitä, paitsi jos tarjoutumalla ostaa niitä minulle? 3) Kuten kanoakavirus sanoi, olen "2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5" niin selvästi minun sig, joten lue |