![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel når jeg starter datamaskinen det tar aldre skal kunne bruke det (rundt 8mins) så gjør noen vet om en måte å få fart opp dette? bortsett fra å kjøpe en raskere HDD
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du kontrollert for malware?
| |||
| |||
| ikke har gjort noen kontroller, med mindre du teller et ukentlig nord skanning (stemmer jeg vet det er rubish) |
|
| |||
| |||
| Det beste alternativet vil være å gå over til Virus Spyware & Security forum og få Evil å sjekke hiijakthis logg. Les første klebrig B4 oppslaget. |
|
| |||
| |||
| Kaspersky FTW? |
|
| |||
| |||
| 1. Gå til Start> Kjør og skriv inn msconfig. Når andre vinduer åpne Klikk på Start Up Tab. Bla gjennom den og fjern unødvendige oppstart programmer. 2. Sjekk for Spyware, Malware, adware og virus. Bruk en av følgende for best resultat. BitDefender Antivirus, Kaspersky Anti-Virus eller Norton AntiVirus. 3. Vil du ha minst 512 MB minne? |
|
| |||
| |||
| Har du skannet for virus? |
|
| |||
| |||
| RAM: 2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5 |
|
| |||
| |||
| Har dere sjekket datoen for OP .... Jeg tror han kan ha sortert det ut nå |
|
| |||
| |||
| Det stemmer, det er sortert, og noen kommentarer for Rond79's post: 1) Det hadde vært mer nyttig å si hva som er felles unødvendige programmer / Hva er felles defiantly nødvendige programmer. 2) Norton er en haug av søppel (de fleste her, vil være enig med meg på dette), vet ikke så mye om de andre, men som kan få gode resultater fra freeware, jeg vil holde med det, med mindre du gir til kjøpe dem for meg? 3) Som kanoakavirus sagt, jeg har "2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5" som tydelig frem i min sig, så les |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvis Windows prøveperioden utløper og jeg har ikke lagres filene mine vil jeg mister dem permanent? | Brian C | Windows-operativsystemer | 9 | 22 mai 2009 09:27 |
| Slette Gmail forever | charlieM | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 24 | 15 desember 2008 12:12 |
| Hjelp! Windows tar alltid Beregnigner | karen45 | Windows-operativsystemer | 5 | 27 januar 2008 14:01 |
| Windows tar en tid å starte | martycomfor | Windows-operativsystemer | 4 | 15 januar 2008 02:07 |
| Hvorfor min datamaskin tar litt tid å starte? | pchopra65 | General Software Chat | 4 | 1 august 2007 11:21 |
| Thread Tools | |
| |