![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bra när jag starta min dator det tar evigheter att kunna använda den (cirka 8mins) så gör någon vet ett sätt att påskynda detta? Bortsett från att köpa en snabbare hdd
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du kollat efter malware?
| |||
| |||
| har inte gjort några kontroller, såvida du inte räknar en vecka Norton scan (ja jag vet att det är rubish) |
|
| |||
| |||
| Det bästa du kan vara att gå över till Virus Spyware & Security forum och få Evil kontrollera dina hiijakthis log. Läs första Sticky b4 meddelanden. |
|
| |||
| |||
| Kaspersky FTW? |
|
| |||
| |||
| 1. Gå till Start> Kör och skriv msconfig. När andra fönster öppna Klicka på Start-Up Tab. Bläddra igenom den och avmarkera alla onödiga start-up program. 2. Kontrollera om spyware, malware, adware och virus. Använd en av följande för bästa resultat. BitDefender Antivirus, Kaspersky Anti-Virus eller Norton AntiVirus. 3. Har du minst 512 MB minne? |
|
| |||
| |||
| Har du skannat efter virus? |
|
| |||
| |||
| RAM: 2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5 |
|
| |||
| |||
| Har ni kontrollerat datumet för OP .... Jag tror att han har sorterat ut det med nu |
|
| |||
| |||
| ja, det är sorterade, och några kommentarer för Rond79's post: 1) Det hade varit bra att säga vad som är vanligt onödiga program / Vilka vanliga trotsig nödvändiga program. 2) Norton är en hög med bråte (De flesta här håller med mig om detta), de vet inte mycket om de andra, men som kan få rätt bra resultat från freeware, ska jag hålla fast vid det, om inte din gåva till köpa dem för mig? 3) Som kanoakavirus sa, har jag "2x1 GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5" vilket tydligt framgår i min sig, så läs |