![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Aina kun yritän avata tehtävän manageri näköala (ctrl + shift + ESC) tai hutkittaisiin ctrl + alt + del ja valitsemalla Task Manager virhe ruutuun tulee esiin, että se on ollut "pois ylläpitäjä", vaikka vaikka olen vain käyttäjän koneen (ja olen järjestelmänvalvojan tili). En muista muuttamatta asetuksia tässä: / onko jotain ohjauspaneelin jonnekin tuoda sen takaisin ..? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Kiitos, että työtä:) Mutta Tarkoittaako se, että minulla on virus, että en ole tietoinen? : S |
|
| |||
| |||
| voi aina varmistaa teillä AV ohjelmiston? Tarkista tämän säikeen http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |