![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Telkens wanneer ik probeer te openen Taakbeheer in Vista (CTRL + SHIFT + ESC), of door te raken CTRL + ALT + DEL en de selectie van de task manager, een fout vak opduikt zeggen dat het is "uitgeschakeld door de systeembeheerder ', zelfs maar ik ben de enige gebruiker op de machine (en ik ben de beheerder-account). I don't remember veranderende alle instellingen op dit: / Is er iets in het configuratiescherm ergens om dit terug ..? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Bedankt, dat werkte:) Maar betekent dat ik een virus dat weet ik niet over? : S |
|
| |||
| |||
| kunnen er altijd voor zorgen heb je een AV-software geïnstalleerd? check this thread http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Please Help; "Het systeem opgetreden Uncorrectable een hardware fout." | rahinco | Algemeen Hardware Chat | 3 | 21 november 2009 06:38 |
| RIS Probleem "Windows \ system32 \ config \ system" | alfred01 | Windows besturingssystemen | 0 | 17 jun 2009 14:12 |
| Hrlp "WEB GEBASEERDE" besturingssysteem ideeën aub | pest79456 | Linux & Alternative OS | 5 | 1 Nov 2008 07:43 |
| Korte gesneden "Device Manager" | ashmehta | Windows besturingssystemen | 6 | 20 aug 2008 14:49 |
| Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". | aechain | Windows besturingssystemen | 5 | 24 Jan 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |