![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Når jeg prøver å åpne Oppgavebehandling i vista (Ctrl + Shift + Esc), eller ved å trykke ctrl + alt + del og velge Oppgavebehandling, en feil boksen kommer opp som sier at det har vært "slått av systemadministratoren, selv selv om jeg er den eneste brukeren på maskinen (og am administrator konto). Jeg kan ikke huske å endre noen innstillinger på dette: / er det noe i kontrollpanelet sted for å hente den tilbake ..? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Takk, det fungerte:) Men betyr det jeg har et virus som jeg ikke vet om? : S |
|
| |||
| |||
| kan alltid være sikker dere noen AV programvare installert? sjekk denne tråden http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |