![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| När jag försöker öppna Aktivitetshanteraren i vista (CTRL + SKIFT + ESC), eller genom att trycka ctrl + alt + del och välja arbetsuppgift direktör, en fel ruta dyker upp säger att det varit "handikappade av systemadministratören", även Men jag är den enda användaren på maskinen (och jag är administratör konto). Jag minns inte att ändra några inställningar på detta: / finns det något i kontrollpanelen någonstans att sätta den tillbaka ..? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Tack, det fungerade:) Men betyder det jag har ett virus som jag inte vet om? : S |
|
| |||
| |||
| kan alltid se du några AV programvara installerad? kontrollera denna tråd http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Please help, "System uppstod ett okorrigerbara Hårdvarufel." | rahinco | General Hardware Chat | 3 | 21 november 2009 06:38 |
| RIS Problem "Windows \ system32 \ config \ system" | alfred01 | Windows-operativsystem | 0 | 17 juni 2009 14:12 |
| Hrlp "WEB-baserade operativsystemet idéer tack | pest79456 | Linux & Alternativa OS | 5 | 1 november 2008 07:43 |
| Genväg till "Enhetshanteraren" | ashmehta | Windows-operativsystem | 6 | 20 august 2008 14:49 |
| Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystem | 5 | 24 januari 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |