mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Jobliste ikke lukke programmer

Reply

Thread Tools
Old 17. juni 2009, 17:52
Ny Medlem Gruppen

Default Jobliste ikke lukke programmer

:4-Dontkno Hver gang jeg re-format, min computer virker en lille smule anderledes. Min nuværende Iterationen Jobliste altid popping op den grå 'udgangen program' feltet, men uanset hvor ofte jeg klikker, det tager for evigt til programmet for at afslutte. Nu, et stykke tid siden, jeg tror, jeg stødt ind i noget software, der har fremsat elskede TM være mere hurtig og effektiv, men jeg ikke længere huske, hvad det var, hvis den rent faktisk eksisterer.
Jeg virkelig & virkelig ikke ønsker at re-format igen (jeg har gjort, at soooooo ofte). Kan nogen give nogen hjælp? Muchas gracias, på forhånd.

glfn1
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hjælp, Kan ikke få adgang til min Jobliste Raph78 Windows-operativsystemer 5 23 juli 2009 02:45
Jobliste Processer .. IsoldeAislinn Windows-operativsystemer 9 25. sep 2008 19:26
Check min opgave manager ud for mig plz:) pete21 General Software Chat 5 9 juli 2008 06:05
AnVir Jobliste evilfantasy General Software Chat 0 28 marts 2008 14:40
Kan ikke åbne Jobliste ImSoLost Virus, Spyware & Sikkerhed 19 6. jan 2008 12:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.