vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Toshiba Laptop jäätyy Windows Startup

Reply

Thread Tools
Old 5 kesäkuu 2009, 20:23
Uusi Jäsen

Default Toshiba Laptop jäätyy Windows Startup

Minulla on Toshiba satelliitti ongelma. Kun ikkunat näytön lopulta ponnahtaa ylös, kannettava tuntuvat vain jumittui. Se ei mennä pitemmälle. Joskus kuvakkeet pop ja ja joskus ne eivät ole, mutta kun on olemassa symbolit ja yritän kaksoisnapsauttamalla jotain, järjestelmä vain jumittuu. Ei pääse mihinkään. Olen yrittänyt järjestelmän palauttaminen ja yritti käyttää palautuskonsoli mutta mitään. Mitä voin tehdä? Olen käynnissä näköala.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Läppäri jäätyy aikana defrag hataw13 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 28. toukokuuta 2009 23:39
Käynnistys Application Help - Lisää. Exe-tiedostoa niin, että se käynnistyksen Windows Sasstraliss Windows-käyttöjärjestelmät 1 4. toukokuuta 2009 09:52
Asenna Windows Vista X64 on Toshiba A300 Laptop? LegendaryFire Windows-käyttöjärjestelmät 3 13th Apr 2009 08:58
Selaa Baari jumittuu käynnistyksen aikana, on se ongelma? mic1838 Windows-käyttöjärjestelmät 2 16th Feb 2009 18:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.