mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Toshiba Laptop fryses På Windows Startup

Reply

Thread Tools
Old 5 juni 2009, 20:23
New Member Group

Default Toshiba Laptop fryses På Windows Startup

Jeg har en Toshiba Satellite med et problem. Når Windows-skjermen til slutt kommer opp, den bærbare datamaskinen bare ser ut til å henge. Det vil ikke gå noe mer enn det. Noen ganger ikoner dukker opp, og noen ganger de ikke, men når det er ikoner og jeg prøver å dobbeltklikke noe systemet bare henger. Får ikke overalt. Jeg har prøvd systemgjenopprettingspunkt og prøvd å bruke gjenopprettingskonsollen men ingenting. Hva kan jeg gjøre nå? Jeg kjører vista.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Laptop stopper under defrag hataw13 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 28 mai 2009 23:39
Oppstart Application Hjelp - Sett en. Exe-filen slik at det vil oppstart med vinduer Sasstraliss Windows-operativsystemer 1 4 mai 2009 09:52
Installere Windows Vista x64 på en Toshiba A300 Laptop? LegendaryFire Windows-operativsystemer 3 13 april 2009 08:58
Blafelt fryser ved oppstart, er det et problem? mic1838 Windows-operativsystemer 2 16 februar 2009 18:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.