mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Toshiba Bärbar dator fryser På Windows Startup

Reply

Thread Tools
Old 5 juni 2009, 20:23
New Member Group

Default Toshiba Bärbar dator fryser På Windows Startup

Jag har en Toshiba Satellite med en fråga. När fönstren skärm äntligen dyker upp, den bärbara datorn bara verkar hänga. Det kommer inte att gå längre än så. Ibland ikoner dyker upp och ibland inte, men när det finns ikoner och jag försöker att dubbelklicka på något, det bara låser sig. Det går inte att komma någonstans. Jag har försökt system restaurera och försökte med hjälp av Återställningskonsolen, men ingenting. Vad kan jag göra nu? Jag kör vista.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Bärbar dator fryser under defrag hataw13 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 2 28 maj 2009 23:39
Startup Application Hjälp - Sätt ett. Exe-filen så att den start med fönster Sasstraliss Windows-operativsystem 1 4 maj 2009 09:52
Installera om Windows Vista x64 på en Toshiba A300 Laptop? LegendaryFire Windows-operativsystem 3 13 april 2009 08:58
Rullningslist fryser vid start, är det ett problem? mic1838 Windows-operativsystem 2 16 februari 2009 18:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.