vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Tri-Boot XP, Vista, Win7 tarvitsevat neuvoja ..

Reply

Thread Tools
Old 18 huhtikuu 2009, 10:29
Rahoittajien ryhmän

Default Tri-Boot XP, Vista, Win7 tarvitsevat neuvoja ..

Ok, Win7 tulee jo muutaman kuukauden, nyt haluan vain on XP ja Vista, ja erillistä osiota on 250 Gt: n kiintolevy

Haluan 60 Gt XP ja loput Vista.

Kun saan Windows 7, se on erillinen kiintolevy.

Onko tämä toimii? Käynnistäminen 2 osiota toinen asema ja eri asemaan?

Ja missä järjestyksessä minun pitäisi asentaa XP ja Vista vuonna, kun otetaan huomioon, XP: n pienempi? Tai se ei voittokertoimeksi ollenkaan?

XP: ssä on 32-bittinen, ja Vista 64-bit.

Minulla on myös 1TB HDD, että haluan käyttää vain säilyttää tiedot, mutta sen kohdentamattomista enkä tiedä miten muuttaa sen vapaata tilaa?

Kiitos, anteeksi, että olen noob tästä, mutta en ole koskaan rakennettu tietokoneeseen ennen, ja ei ole koskaan ollut tuore uusia asemia ..

Kiitos, Ollie.

My System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Emolevy:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-muisti:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512 Mt
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optinen asema (t):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Asia / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (t):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 18 huhtikuu 2009, 12:44
Rahoittajien ryhmän

Ok, luin sosiaalikomitean n tahmea, ja Vista on nyt asentamista koskevat 172.9gb ensisijainen osio, jolloin 60 XP: n, mutta miten sitten, että ensisijainen myös? Siten, että XP: n voi asentaa ..

Myös minä vielä tiedä, miten tehdä oma tiedot ajaa vapaata tilaa sijasta kohdentamattomista?
Old 18 huhtikuu 2009, 13:18
Rahoittajien ryhmän

Minulla ei ole aavistustakaan, miksi haluat boot Vista harkitsee 7 on vain parempi versio Vista.

Just dual-boot 7 ja XP.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 19 huhtikuu 2009, 02:13
Rahoittajien ryhmän

Miksi ei ole väliä, että paljon, minulla on useita syitä, ja olen pyytänyt, jos jokin voi antaa neuvoja siitä, miten voidaan parhaiten tehdä sen sijaan kertoa minulle ei.
Old 19 huhtikuu 2009, 05:07
Rahoittajien ryhmän

Tässä tapauksessa minulla olisi asentanut XP: n ensin, sitten Vista niin se poimia XP ja tehdä Vista käynnistyslataimen, sitten 7. Kuten se tulee kipu aasin kunnes saat 7 vahvistaa käynnistyslataimen.

Myös sinun pitäisi ikinä tehdä osioinnin jälkeen asentaa mutta sinun on 4 osiota, älä huolehdi "ensisijainen" tai mikä tosin. Vain jakaa tarpeeksi kunkin OS sitten jakaa muualle kuin erillinen osio.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 19 huhtikuu 2009, 12:21
Rahoittajien ryhmän

Anteeksi, olen jo asennettu Vista ..

Joten minun pitäisi asentaa VistaBootPro, ja sitten XP: ssä?

Tai vain uudestisyntynyt ja asentaa XP ilman VBP? Koska olen kuullut, ei ollut tarpeen, joten en oikein ymmärrä, miksi haluat käyttää sitä?
Old 19 huhtikuu 2009, 16:27
Rahoittajien ryhmän

Mitä tulee tapahtua on se, kun olet asentanut XP: n, se luultavasti ole poimimaan Vistan asentaa, koska ne käyttävät täysin eri käynnistyslataimien. Vista käynnistyslatain on "taaksepäin-yhteensopiva", kun taas XP yksi ei ole. Eli kun olet asentanut XP: n, et voi käynnistää Vista. Mutta jos olet asentanut 7 lopuksi, 7 käynnistyslataimen (joka on sama kuin Vistan) löytää sekä Oss sekä itse (tietysti), ja sinun on hyvin.

Joten ei odottavat voivansa käynnistää Vistan ennen asennusta 7. Älä vaivaudu kanssa Vistabootpro jollei tämä on iso juttu.
Old 20 huhtikuu 2009, 08:21
Rahoittajien ryhmän

Ok kiitos, Vista asentaa ei toiminut anyway, sama virhe kuin ennen laajentamalla tiedostoja ei saada viime 0% sitten virhe ponnahtaa ylös sanomalla puuttuu tai korruptoituneet tiedostot.

Joten olen asentanut XP: n osio, jossa haluan Vista sekä toinen, siinä toivossa, että parantamisella voi toimia - se ei ole.

Olen nyt ajattelua minun DVD-asema voi olla kysymys, koska se on aika vanha (IDE!) Niin ei saa tukea asentaa (Olen kuullut että tämä on asia joillekin ihmisille ..

But I'm haluavat ostaa HD-DVD-asema pian, mikä on selvästi enemmän viime aikoina, ja uskon, että minun tarkasteltiin oli "Vista Certified" tai jotain vastaavaa otsikkoa, niin se pitäisi toimia.

Eräs toinen asia, voin muuttaa nimi, käyttöjärjestelmä boot screen? Tai minun on VBP tai vastaava ohjelma, jotta minun tehdä tämän?

Kiitos, Ollie.
Old 20 huhtikuu 2009, 14:07
Rahoittajien ryhmän

Voit nimetä vain muokkaamalla boot.ini käsin, jos haluat.
Old 20 huhtikuu 2009, 14:16
Rahoittajien ryhmän

Ok, teemme. Minun on kuitenkin odotettava uuden aseman unfortuantly nyt joka tapauksessa ..

Koska minulla x86 ja x64-versiot XP: n asentamista, mutta ei koskevan järjestelmän tilavuus (koska Vista sinne kun voin lopulta asentaa sen)

Joten se näyttää nyt antaa minulle mahdollisuuden käynnistää x86, ja vain saappaat suoraan XP PRO x64 ..

Kinda ärsyttävää, mutta luulisin, kun olen asentanut Vista käynnistyslataimen pitäisi poimia molemmat versiot?

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.