mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Trouble Geninstallere Vista

Reply

Thread Tools
Old 30. juni 2009, 10:10
Medlem Gruppen

Default Trouble Geninstallere Vista

Har en venner PC til at fastsætte. Harddisk synes at være gået bug op. Ikke kan læse fuldt, klikke osv.
Har nye harddisk og prøver at installere Vista fra MASKEMAALINGER opsving CD giver ulige resultat.

Installer går fint indtil reboot. BIOS giver mulighed for at »ESC for at starte", men gør det kun tager mig rundt igen med den tidligere installation af vista flyttes for at muliggøre de næste installere.

At trykke på ESC for at starte op giver en anden dos kommando til at trykke på en tast for at starte fra cd'en. Dette foranlediger en anden geninstallation. Forsøger anythign andet lige resultater i DOS disklæsning fejl.

Jeg er ikke uerfaren i geninstallation operation systemer. Jeg har forsøgt settign BIOS tilbage for at starte fra harddisken som MASKEMAALINGER rådgive, at disken ikke er behov for resten af installationen.

Samme resultat.

Den nye harddisk er partitioneret med en GB primære aktive partition til systemet, og resten (400GB eller deromkring) en logisk partition til data.

Jeg svarer på MASKEMAALINGER forum, men det går ufatteligt langsomt som stillinger ikke kan læse, indtil moderator har givet dem, og de ikke kommer op med meget.

BTW er der kun 1GB RAM så det er ikke det "Vista ikke installere med 2GB RAM eller derover 'spørgsmål.
Kan nogen give mig et fingerpeg? Jeg har søgt på internettet, men har ikke fundet meget, men måske jeg søger efter de forkerte ting.
Old 30. juni 2009, 14:18
Donor-Gruppen

Er du sikker på Genoprettelseskonsol Disk du har, faktisk comtains Windows? ..... mange Tilbagesøgningen Skiver blot indeholder et hjælpeprogram for at få adgang til og gendanne fra en skjult partition på harddisken, som indeholder et originalt billede af OS, på Factory installere.

Hvis dette er tilfældet, er din Tilbagesøgningen Doisk er ikke gode mere ......... skal du bruge en Windows installationsdisken, som din nye drev vil ikke have skjult partition.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 30. juni 2009, 14:36
Medlem Gruppen

Jeg har fået at vide af sælgeren og den dokumentation, bekræfter dette, at det opsving disk indeholder en fuld version af Windows. Jeg vil tjekke med dem igen skønt.
Old 1. juli 2009, 00:59
Donor-Gruppen

lige undersøge disken og se hvad der er på det
Old 1. juli 2009, 14:25
Medlem Gruppen

MASKEMAALINGER har bekræftet igen, at intet andet er der behov for at geninstallere andre end disken. Ingen adgang til harddisk nyttiggørelse partition er påkrævet. Det er et selvstændigt installationsdisken.

Allerede havde taget et kig på disken og så vidt jeg kan se, det ser ud som den har de nødvendige filer althoug det selvfølgelig ikke til at ligne de filer på fuld detailhandel OEM disk hvilket er, hvad jeg er vant til at installere fra.
Old 1. juli 2009, 14:35
Donor-Gruppen

Tilbagesøgningen Diskene kan ofte være en PIA ..... kunne det være værd at gøre en kopi af den disk, just in case det optiske drev har læst problemer. Også, hvis disken er blevet beskadiget / ulæselige, dette vil vise sig, når de foretager en kopi.
Old 1. juli 2009, 14:38
Medlem Gruppen

PIA ....?
Old 1. juli 2009, 14:39
Donor-Gruppen

Smerter i Ar $ e
Old 1. juli 2009, 15:11
Medlem Gruppen

Du kan sige, at igen. Min første PC kom fra Mesh og inden uger havde jeg ro geninstallere operativsystemet. Første gang jeg prøvede, inddrivelse disk ikke arbejde, og de foreslog jeg returnere maskinen til dem. Jeg ikke gad og købte min egen kopi af Windows. MASKEMAALINGER var patetisk.

8 år senere, ven køber en Mesh pc. Recovery disk ikke virker!

Nogle ting i livet aldrig ændre sig.
Old 2. juli 2009, 13:22
Medlem Gruppen

Win 7 installere samme resultat, så det er ikke maskeåbningen installations-cd'en. Kan det være hardware relateret.

Måske, at gamle tastaturet får på den måde ....? Noget sjovt, der sker med tastaturet indikatoren lyser. Blot bemærket, at selv med maskinen slukkes to lys forblive på. Noget jeg ikke har set før. Am vil plug i mine andre tastatur og en kabelforbundet musen for at se, om det bliver mig overalt.

Am afbarke helt op det forkerte træ ...?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.