![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Have a friends PC vahvistaa. Kovalevy on ilmeisesti mennyt vatsa ylöspäin. Ei voi lukea kokonaan, napsauttamalla jne.
Onko uuden kovalevyn ja yrittää asentaa Vistan verkon hyödyntämistä CD antaa outoa tulokseen. Asenna menee sakko kunnes reboot. BIOS antaa mahdollisuus "ESC boot", mutta näin vain vie minut kierroksella uudelleen edellisen asennusta näköala siirretään, jotta seuraavan asentaa. Painamalla ESC boot antaa toisen dos komento painamalla mitä tahansa näppäintä käynnistää rompulta. Tämä kehotteita toisen uudelleenasennusta. Yritetään anythign muuten vain tuloksia DOS disk read error. En ole kokemusta uudelleenasentamistoiminnot toiminnan järjestelmiä. Olen yrittänyt settign BIOS takaisin käynnistää kovalevyn kuin MESH neuvoo, että levy ei tarvita muualla asennuksen. Samaan tulokseen. Uusi kiintolevy on jaettu kanssa GB ensisijainen aktiivinen osio järjestelmän ja lepoa (400GB tai niin) looginen osio tietoja. Olen vastaava annetun MESH foorumi, mutta tämä on tuskallisen hidasta, virkaa ei voida lukea kunnes moderaattori on sallittua ja he eivät ole tulossa paljon. BTW on vain 1 Gt RAM-muistia niin se ei ole "Vista ei asenna kanssa 2GB RAM-muistia tai enemmän" kysymystä. Voiko kukaan antaa minulle mitään viitteitä? Olen etsinyt Web mutta joille ei ole löytynyt paljon, mutta ehkä olen etsivät väärä asia. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Oletko varma, että Recovery Disk olet itse comtains Windows? ..... monet Recovery Levyt yksinkertaisesti sisältää hyödyllisyysmallia käyttää ja Palauta piilotettu osio kovalevylle, joka sisältää alkuperäisen kuvan OS klo Factory asentaa.
|
|||
|
|||
|
Minulle on kerrottu, että myyjä ja asiakirjat vahvistavat tämän, että hyödyntämistoimet levy sisältää kaikki Windows-versio. Aion tarkistaa niitä uudelleen vaikka.
|
|
|
|||
|
|||
|
vain tutkia levy ja katso mitä se
|
|
|
|||
|
|||
|
MESH vahvistivat jälleen kerran, että mitään muuta tarvitaan uudelleen muiden kuin levyllä. Ei ole pääsyä kovalevy hyödyntämistä osio on tarpeen. Se on standalone asennuslevyltä.
Oli jo ottanut näyttävät levyn ja siltä osin kuin näen näyttää siltä, että se on tarvittavat tiedostot althoug se ei luonnollisesti näyttää kuvaa koko vähittäiskaupan OEM levy mitä olen tottunut asennus. |
|
|
|||
|
|||
|
Recovery Levyt voi usein olla PIA ..... se saattaa olla tarpeen tehdä kopion levyn, vain siinä tapauksessa, että optinen asema on lukenut ongelmia. Myös, jos levy on vioittunut / lukukelvottomia, tämä näkyy, kun se tekee kopion.
|
|
|
|||
|
|||
|
PIA ....?
|
|
|
|||
|
|||
|
Kipu on Ar $ e
|
|
|
|||
|
|||
|
Voit sanoa, että uudelleen. Ensimmäinen PC tuli Mesh ja viikon olin ro asentaa käyttöjärjestelmä. Ensimmäistä kertaa olen yrittänyt, saannon levy ei toiminut, ja he ehdottivat Palaan koneen heille. En välitä ja osti oman kopion ikkunat. MESH oli säälittävä.
8 vuotta myöhemmin, ystävä ostaa Mesh st. Recovery levy ei toimi! Jotkut asiat elämässä eivät koskaan muutu. |
|
|
|||
|
|||
|
Win 7 asentaa saman tuloksen, joten ei ole MESH asennus CD-levyltä. Voisiko se olla laitteisto liittyvät.
Ehkä että vanha näppäimistö saada samalla tavalla ....? Jotain hassua tapahtuu näppäimistön merkkivalo syttyy. Juuri huomasin, että vaikka kone pois päältä kaksi valoa jäädä. Jotain En ole ennen nähty. Aion Kytke toinen näppäimistö ja johdotettu hiiren nähdä, jos se saa minua kaikkialle. Am Barking täysin väärää puuta ...? |