![]() |
|
| |||
| |||
| Vrienden hebben een pc op te lossen. Harde schijf lijkt te zijn gegaan buik omhoog. Niet kan lezen volledig te klikken enz. Nieuwe harde schijf en probeert te installeren Vista uit de MESH herstel-cd geeft oneven resultaat. Installeren gaat goed totdat reboot. BIOS geeft optie 'ESC te starten ", maar doen gewoon me ronde opnieuw met de vorige installatie van Vista worden verplaatst om de volgende installeren. Drukken op ESC om het opstarten geeft een ander dos commando om druk op een toets te starten vanaf cd. Dit vraagt een andere herinstallatie. Trying anythign anders gewoon in DOS schijf lees fout. Ik ben niet onervaren met het opnieuw installeren van besturingssystemen. Ik heb geprobeerd settign BIOS terug op te starten vanaf de harde schijf als MESH adviseren die schijf is niet nodig voor de rest van het installatie proces. Hetzelfde resultaat. De nieuwe harde schijf is gepartitioneerd met een GB primaire actieve partitie voor het systeem en de rest (400GB of zo) een logische partitie voor data. Ik ben op de overeenkomstige MESH forum maar dit is tergend langzaam als berichten kunnen niet worden gelezen totdat de moderator heeft ze en ze komen niet met veel. BTW is er slechts 1 GB RAM-geheugen is dus niet het 'Vista niet installeren met 2GB RAM of over' kwestie. Kan iemand mij enige suggesties? Ik heb gezocht op internet, maar hebben niet veel, maar misschien ben ik op zoek naar de verkeerde zaak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Weet u zeker dat de Recovery Disk je hebt, eigenlijk comtains Windows? ..... veel hersteldiskettes gewoon een utility om de toegang tot en het herstellen van een verborgen partitie op de harde schijf, die een origineel beeld van de OS, bij Factory installeren.
| |||
| |||
| Men heeft mij verteld door de verkoper en de documentatie bevestigt dit, dat het herstel schijf bevat een volledige versie van Windows. Ik zal contact met ze weer wel. |
|
| |||
| |||
| net verkennen van de harde schijf en zie wat er op het |
|
| |||
| |||
| MESH opnieuw hebben bevestigd dat er niets anders nodig is om opnieuw met uitzondering van de schijf. Geen toegang tot de harde schijf herstel partitie is vereist. Het is een standalone installatie schijf. Had al een kijkje op de schijf en voor zover ik kan zien lijkt het de vereiste bestanden althoug het natuurlijk niet zien eruit als de bestanden op een volwaardige handelsversie OEM schijf dat is wat ik gewend ben aan het installeren van. |
|
| |||
| |||
| Terugvordering schijven kan vaak een PIA ..... is het misschien de moeite waard zijn om een kopie te maken van de schijf, voor het geval dat de optische drive wordt gelezen problemen. Ook als de schijf is beschadigd / onleesbaar is, deze zal verschijnen bij het maken van een kopie. |
|
| |||
| |||
| PIA ....? |
|
| |||
| |||
| Pijn in de Ar $ e |
|
| |||
| |||
| Je kunt zeggen dat het opnieuw. Mijn eerste pc was afkomstig van Mesh en binnen enkele weken had ik ro-besturingssysteem opnieuw installeren. Eerste keer dat ik geprobeerd, het herstel schijf werkte niet en ze stelde ik de machine aan hen. Ik heb niet de moeite en kocht mijn eigen exemplaar van Windows. MESH waren zielig. 8 jaar later, vriend koopt een Mesh st. Recovery schijf werkt niet! Sommige dingen in het leven nooit veranderen. |
|
| |||
| |||
| Win 7 installeren hetzelfde resultaat dus het is niet de MESH-installatie-cd. Zou het zo kunnen zijn hardware. Misschien dat oude toetsenbord krijgen in de manier ....? Iets grappig er gebeurt met het toetsenbord-indicator oplicht. Net gemerkt dat zelfs met de machine uitgeschakeld twee lampjes blijven. Iets wat ik nog niet gezien. Am going to plug in mijn andere toetsenbord en een bedrade muis om te zien of dat gaat me overal. Am geblaf helemaal de verkeerde boom ...? |