![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Min computer er konfigureret med MB undtagen min SATA (Western Digital) harddisk i IDE mode. Ændring af BIOS-indstillinger til en SATA-drev vil ikke tillade, at Windows XP til boot. Jeg har fået at vide, at jeg er nødt til at geninstallere Windows XP. Hvis ja, hvad skal jeg gøre præcis, og jeg vil være Løssing min eksisterende programmer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ingen grund til at starte en dobbelt tråd.
Men for at besvare dig spørgsmål, jeg tror du skal gøre en frisk installation, ja, vil du miste alt, medmindre du backup. Du kan kun sikkerhedskopiere bruger oprettet filer som mp3, word doc og billeder, ikke software / programmer. Mit system: Hybr! D
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows ikke anerkender harddisk | gregncarletta | Drives & flytbare medier | 2 | 23. maj 2009 12:00 |
| Windows DVD Maker brænde til harddisk? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Codecs | 2 | 16 marts 2009 05:12 |
| Windows ME, ekstern harddisk? | helpme2008 | Drives & flytbare medier | 11 | 2 november 2008 18:45 |
| Windows genstarter | seekin12 | General Hardware Chat | 2 | 3 marts 2008 10:45 |
| Forsøg på at reparere Windows XP på en SATA-harddisken. Please help! | oxygengiver200 | Windows-operativsystemer | 1 | 2 januar 2008 17:56 |
| Thread Tools | |
| |