![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Oma tietokone on tällä hetkellä määritetty kanssa MB paitsi minun SATA (Western Digital) kovalevy on IDE-tilassa. Muuta BIOS-asetukset on SATA-asema ei salli Windows XP käynnistyskansiosta. Olen kertonut, että minun tarvitsee asentaa Windows XP: ssä. Jos näin on, mitä minun täytyy tehdä tarkasti, ja minun on lossing olemassa olevat ohjelmat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei tarvitse aloittaa kaksoiskappaleen säiettä.
Mutta vastausta kysymykseen Mielestäni sinun pitää tehdä tuore asentaa, kyllä, voit menettää kaiken, jos et varmuuskopiointiin. Voit vain varmuuskopio käyttäjä luotuihin tiedostoihin kuten mp3-, Word-ja valokuvia, ei ohjelmisto-tai ohjelmia. My System: Hybr! D
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows ei tunnista kovalevyä | gregncarletta | Drives & Removable Media | 2 | 23. toukokuuta 2009 12:00 |
| Windows DVD Maker polttaa Hard Drive? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Codecs | 2 | 16. Maaliskuu 2009 05:12 |
| Windows ME, ulkoisen kovalevyn? | helpme2008 | Drives & Removable Media | 11 | 2. marraskuu 2008 18:45 |
| Windows käynnistystä | seekin12 | Rautatavaran Chat | 2 | 3. Maaliskuu 2008 10:45 |
| Yritetään korjata Windows XP: n SATA-kova-asemaan. Please Help! | oxygengiver200 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 2. Jan 2008 17:56 |
| Thread Tools | |
| |