mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

TweakVI til Vista

Reply

Thread Tools
Old 17. maj 2009, 08:55
Donor-Gruppen

Default TweakVI til Vista

en effekt legetøj til vista

I modsætning til andre tweaking forsyningsvirksomheder, TweakVI bundter masser af forskellige værker i ét. Den blev udviklet for at kombinere både tuning og optimering af funktioner til at øge hastigheden på din Windows Vista-systemet. Det er verdens første software til Windows Vista for at kombinere begge tilpasningsindstillinger, tweaking og optimering funktioner.
Version 1 bygge 1100 kan omfatte uspecificeret opdateringer, forbedringer og fejlrettelser.

DOWNLOAD LINK
http://download.cnet.com/TweakVI-Bas...-10584178.html

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY watercooling
Network / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Vista Velkommen Centre - Vista Log på fryser jungle-bhoy Windows-operativsystemer 7 21. jun 2009 13:47
Hvad er den bedste vej at gå om installation 64bit Vista Over Min 32bit Vista? Theresonly1 Windows-operativsystemer 3 25. maj 2009 08:58
Dual Opstart Kubuntu og Vista med Vista installeret 1. Black Magic Linux & Alternative OS 1 27 marts 2009 15:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.