![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle. Jeg har dette problem med en temmelig gamle PC (IBM NetVista 6578), i, at når tryin at geninstallere Windows XP, det plejer starte op fra cd. Som jeg synes er meget underligt, da Ove installeret XP på computeren, før . BIOS er meget begrænset i boot orden, som er enten "forsøge lokale drev første" eller "prøv lokale drev derefter netværk". Nogen idéer? |
|
| |||
| |||
| Du kan være i stand til at starte op fra en diskette, derefter køre XP installationsprogrammet på cd'en.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Thing er diskettedrev er borked. Er der andre muligheder? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er CD arbejder helt? ... har du prøvet det på en anden boks?
| |||
| |||
| Du behøver faktisk ikke behov for at starte op fra cd for at installere. Bare kopiere alle CD indhold (herunder skjulte filer) på din harddisk og køre installationsprogrammet. Dette vil ikke give dig mulighed for at omformatere selv. Alternativt kan købe et nyt diskettedrev, de er meget billige og nemme at passe. Bare fjern 2 stik fra det eksisterende, og sæt dem ind i det nye med sagen åben og du behøver ikke engang at passe det!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| CD afgjort værker, fordi jeg har brugt det før på den samme pc. Meget mærkeligt, at noget skulle gå galt i et par måneder. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Er det rigtigt, at Windows Vista ikke er i stand til dual boot med Operating System ... | ComputerRepairStpete | Windows-operativsystemer | 1 | 5 oktober 2009 07:54 |
| Boot-up "-problem - Windows XP Home eller XP Media Edition ikke starter | elanorbreton | Windows-operativsystemer | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Nr. opstartsenhed rådighed strejke f1 at prøve boot F2 for setup utility - Cant installere | hbees888 | Windows-operativsystemer | 1 | 25. maj 2009 23:01 |
| Ude af stand til at Boot Sabayon Linux 4 Operativsystem DVD | phil66 | Linux & Alternative OS | 4 | 3 marts 2009 18:40 |
| Laptop - ikke kan få adgang til cdrom på boot | Notebook64 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 17 november 2007 04:12 |
| Thread Tools | |
| |