![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki. Olen tämän ongelman kanssa melko vanhoja PC (IBM Netvista 6578), että kun yrittää asentaa uudelleen Windows XP: n, se tapana käynnistää rompulta. Mikä on mielestäni melko outoa, koska ove asentanut XP: n tietokoneeseen ennen . Bios on erittäin rajoitettu boot järjestys, joka on joko "kokeilemaan paikallisia asemia ensimmäinen" tai "kokeilemaan paikallisia asemia sitten verkko". Any ideas? |
|
| |||
| |||
| Voit käynnistää levyke, suorita XP: n asennusohjelma on CD.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Asia on levykeasema on borked. Onko muita vaihtoehtoja? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko CD ehdottomasti toimi? ... Oletko kokeillut toiseen ruutuun?
| |||
| |||
| Sinun ei tarvitse käynnistää rompulta asentaa. Vain kopioida kaikki CD sisältö (myös piilotetut tiedostot) onto your HDD ja suoritat asennusohjelman. Tämä ei anna muokata vaikka. Vaihtoehtoisesti ostaa uusi levykeasema, ne ovat erittäin halpa ja helppo asentaa. Just poistaa 2 liittimet alkaen nykyisen ja kytke ne uudeksi kanssa tapauksessa avata, eikä sinun edes tarvitse asentaa sitä!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| CD varmasti toimii, koska olen käyttänyt sitä ennen on sama st. Erittäin outoa, että jotain pitäisi mennä pieleen pari kuukautta. |