![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi allemaal. Ik heb dit probleem met een nogal oude PC (IBM Netvista 6578), in die zin dat wanneer probeer opnieuw installeren van Windows XP, it wont opstarten vanaf cd. Dat vind ik nogal vreemd omdat Ove XP geïnstalleerd op de computer voordat . De bios is zeer beperkt in de opstartvolgorde, die is ofwel "proberen lokale stations eerste" of "lokale stations proberen vervolgens netwerk". Any ideas? |
|
| |||
| |||
| U kunt opstarten vanaf een floppy, dan lopen de XP installer op de cd.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ding is de floppy drive is borked. Zijn er andere mogelijkheden? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is de cd zeker werkt? ... Heeft u geprobeerd het op een ander vak?
| |||
| |||
| Eigenlijk heb je geen behoefte te starten vanaf de cd te installeren. Kopieer gewoon de alle cd-inhoud (met inbegrip van verborgen bestanden) op je harde schijf en voer het installatieprogramma. Dit zal niet toestaan dat u opnieuw hoor. Als alternatief, koop een nieuwe floppy drive, ze zijn zeer goedkoop en makkelijk te passen. Gewoon verwijderen 2 aansluitingen van de bestaande en steek ze in de nieuwe met de zaak open en heb je zelfs geen behoefte aan het!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| De cd zeker werken, want ik heb het eerder gebruikt op dezelfde PC. Erg vreemd dat er iets zou misgaan in een paar maanden. |