![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Meidän alustettu kiintolevy ja asentanut Windows XP: n ja aktivoida se, joka oli hieno. Kuitenkin nyt olemme uudelleen tietokoneen näytön ja väri asetukset ovat todella alhainen 640 x 40px mainos 4bi väri vastaavasti. En voi muuttaa niitä niin ihmettelin miten voin kiertää tämän? Kaikki apu olisi paljon appreciated
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Asentaa näytönohjaimen ajureita.
| |||
| |||
| Tietenkin RYDW kautta laite johtaja?
__________________ Euro Championships kärki = Espanja & Torres <- Hitto Minun olisi pitänyt saattaa lyödä vetoa niitä Make Poverty History Oikeutta 96 <- Katsokoot |
|
| |||
| |||
| Ladata niitä suoraan ja valmistaa verkkosivuilla suorita niiden asentaa ohjelman. |
|
| |||
| |||
| Tein grafiikka yksi kautta Laitehallinta kuitenkin multimedia audio-ohjain ei voinut asentaa ja en ole varma, mistä ladata.
__________________ Euro Championships kärki = Espanja & Torres <- Hitto Minun olisi pitänyt saattaa lyödä vetoa niitä Make Poverty History Oikeutta 96 <- Katsokoot |
|
| |||
| |||
| Sinun täytyy löytää merkki ja malli. Ensinnäkin perustaa, jos se on emolevyn tai irrallisena PCI kortti. Go-to on valmistaa sivusto joko äänikortin tai emolevyn. Jos et tiedä mikä merkki ja malli joko Everest meidän lataus osa pitäisi kertoa. |
|
| |||
| |||
| Valitse Laitehallinta sen nojalla Muut laitteet kuin Multimedia Audio-ohjaimet, joiden huutomerkki sen vieressä, koska kuljettajat eivät ole asennettu. Miten saan selville, merkki ja malli?
|
| |||
| |||
| Lue minun postitse täysin. |
|
| |||
| |||
| Anteeksi väärin se lol
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näytön resoluutio ole oikein | ashaiba | Graphics Cards & Näytöt | 10 | 28th Jan 2009 11:31 |
| Näyttöasetukset muutoksen jälkeen uudelleen käynnistyksen | P5200 | General Software Chat | 7 | 28th Oct 2008 19:57 |
| Näytön resoluutio | colinhouse | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 29. Joulukuu 2007 16:38 |
| Kuinka muuttaa palomuurin asetuksia? | brglightning | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 1st Apr 2007 01:45 |
| 1440 x 900 päätöslauselma | vanbobble | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 6. Helmikuu 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |