![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wij geformatteerd de harde schijf en Windows XP opnieuw geïnstalleerd en geactiveerd dat die was prima. Maar nu hebben we opnieuw de pc het scherm resolutie en kleur instellingen zijn echt laag 640 x 40px advertentie 4bi kleur respectievelijk. Ik kan niet veranderen, dus ik vroeg me af hoe kan ik deze ronde? Alle hulp wordt zeer gewaardeerd
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Herinstalleer uw grafische kaart drivers.
| |||
| |||
| Natuurlijk duh via Device Manager?
__________________ Euro Championships tip = Spanje & Torres <- Damn ik zou hebben geplaatst een inzet op hen Make Poverty History Justitie voor de 96 <- Neem een kijkje |
|
| |||
| |||
| Download ze direct van de website produceert vervolgens hun installeren programma. |
|
| |||
| |||
| Ik heb de graphics een via de Device Manager echter de multimedia audio controller kan niet installeren en ik ben niet zeker waar het downloaden van.
__________________ Euro Championships tip = Spanje & Torres <- Damn ik zou hebben geplaatst een inzet op hen Make Poverty History Justitie voor de 96 <- Neem een kijkje |
|
| |||
| |||
| U moet vinden het merk en model. Eerst als het is op het moederbord of een stand-alone PCI kaart. De go-to produceert de site voor de geluidskaart of moederbord. Als u niet weet welk merk en model ofwel is Everest in onze downloads sectie moet u zeggen. |
|
| |||
| |||
| Op het apparaat manager zijn onder Overige apparaten als Multimedia Audio Controllers met een uitroepteken ernaast, omdat de drivers zijn niet geïnstalleerd. Hoe kom ik er achter het merk en model?
|
| |||
| |||
| Lees mijn post volledig. |
|
| |||
| |||
| Sorry verkeerd zij lol