![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi formatert harddisken og installert Windows XP og aktivert det som var bra. Men nå har vi startet PC skjermoppløsningen og farge er virkelig lav 640 x 40px annonse 4bi farge hhv. Jeg kan ikke endre dem så jeg lurte på hvordan jeg kan komme rundt dette? Eventuelle hjelpe ville være mye verdsatt
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installere skjermkort drivere.
| |||
| |||
| Selvfølgelig duh via Enhetsbehandling?
__________________ Euro Championships tip = Spain & Torres <- Faen jeg skulle ha plassert en innsats på dem Foreta Fattigdom History Justice for de 96 <- Ta en titt |
|
| |||
| |||
| Laste dem ned direkte fra produsenter nettsted deretter kjøre sine installere programmet. |
|
| |||
| |||
| Jeg gjorde grafikken en via Enhetsbehandling imidlertid multimediefilen lyd kontrolleren kunne ikke installere og jeg er ikke sikker på hvor du laster ned fra.
__________________ Euro Championships tip = Spain & Torres <- Faen jeg skulle ha plassert en innsats på dem Foreta Fattigdom History Justice for de 96 <- Ta en titt |
|
| |||
| |||
| Du må finne merke og modell. Først etablere hvis den er på hovedkortet eller stå alene PCI kort. Den går til den produserer område enten for lydkortet eller hovedkortet. Hvis du ikke vet hvilken merke og modell enten er Everest i vår nedlastinger delen skal fortelle deg. |
|
| |||
| |||
| På Enhetsbehandling sin under Andre enheter som Multimedia Audio Kontrollere med et utropstegn ved siden av den, fordi driverne ikke er installert. Hvordan kan jeg finne ut merke og modell?
|
| |||
| |||
| Les mitt innlegg fullt. |
|
| |||
| |||
| Beklager misread det lol
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skjermoppløsning ikke retten | ashaiba | Kabinetter & Skjermer | 10 | 28 januar 2009 11:31 |
| Displayinnstillinger endring etter re-boot | P5200 | General Software Chat | 7 | 28 oktober 2008 19:57 |
| Skjermoppløsning | colinhouse | Windows-operativsystemer | 1 | 29 desember 2007 16:38 |
| Slik endrer brannmurinnstillingene? | brglightning | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 1 april 2007 01:45 |
| 1440 x 900 oppløsning | vanbobble | Kabinetter & Skjermer | 3 | 6 februar 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |