![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi formaterat om hårddisken och installerat om Windows XP och aktiverat det som var bra. Men nu har vi startat om datorn skärmupplösningen och färg inställningar är verkligen lågt 640 x 40px annons 4bi färg respektive. Jag kan inte ändra dem så jag undrar hur jag kan komma runt detta? Någon hjälp skulle vara mycket uppskattat
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sätt ditt grafikkort förare.
| |||
| |||
| Naturligtvis duh via Enhetshanteraren?
__________________ Euro Championships spets = Spanien & Torres <- Fan jag har placerat en satsning på dem Make Poverty History Rättvisa för de 96 <- Ta gärna en titt |
|
| |||
| |||
| Ladda ner dem direkt från tillverkar webbplats kör sina installera programmet. |
|
| |||
| |||
| Jag gjorde grafiken en via Enhetshanteraren dock multimedia audio controller kan inte installera och jag är inte säker på var att hämta från.
__________________ Euro Championships spets = Spanien & Torres <- Fan jag har placerat en satsning på dem Make Poverty History Rättvisa för de 96 <- Ta gärna en titt |
|
| |||
| |||
| Du måste hitta märke och modell. Första avgöra om den är på moderkortet eller ett fristående PCI-kortet. De går till de tillverkar plats för antingen ljudkortet eller moderkortet. Om du inte vet vad märke och modell antingen är Everest i vår nerladdningar avsnitt bör berätta för dig. |
|
| |||
| |||
| På Enhetshanteraren sin under Andra enheter som Multimedia Audio Controllers med ett utropstecken bredvid det, eftersom drivrutinerna inte är installerade. Hur får jag reda på märke och modell?
|
| |||
| |||
| Läs min post helt. |
|
| |||
| |||
| Tyvärr LÄSA FEL det lol
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skärmupplösning inte rätt | ashaiba | Grafikkort & Skärmar | 10 | 28 januari 2009 11:31 |
| Displayinställningar förändras efter re-boot | P5200 | General Software Chat | 7 | 28 oktober 2008 19:57 |
| Skärmupplösning | colinhouse | Windows-operativsystem | 1 | 29 december 2007 16:38 |
| Hur du ändrar brandväggsinställningarna? | brglightning | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 1 april 2007 01:45 |
| 1440 x 900 resolution | vanbobble | Grafikkort & Skärmar | 3 | 6 februari 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |