vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Pysty tekemään asianmukaisen järjestelmän palauttaminen?

Reply

Thread Tools
Old 16 kesäkuu 2009, 05:35
DMB
Uusi Jäsen

Default Pysty tekemään asianmukaisen järjestelmän palauttaminen?

Oma tietokone on käynnissä hieman hidas joten olen yrittänyt palauttaa minun järjestelmä jo aikaisemmin. Yritin niin monta eri päivinä, mutta aina tulee takaisin puutteellisia palauttaminen viestin koko ajan. Siksi olen tutkinut sitä Internetin ja sain niin monia kansoja ehdotti poistaa Norton. En halua mainita tässä minulla ei ollut yhtään Norton ohjelma minun tietokone. Myöhemmin juuri ladattu kokeiluversio tarkistaa kaikki infektioiden minun tietokone, joka estää minun tietokone palauttaa. Tarkistin sen spybot liian poistaa vakoiluohjelmia infektioita. Mutta sen näkyvät edelleen samat virheet. Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle, miten voin korjata tämän ongelman. En halua asentaa uudelleen tässä vaiheessa, että se olisi viimeinen valinta. Vain utelias tietää, miksi se ei tee asianmukaista palauttaa.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Help! Ei Työskentely jälkeen Järjestelmän palauttaminen scottfrp General Software Chat 12 4. toukokuuta 2009 11:57
Ohje Please! Koko järjestelmän palauttaminen jro1384 Windows-käyttöjärjestelmät 2 11. Jan 2009 05:56
Järjestelmän palauttaminen cliffnook2000 Windows-käyttöjärjestelmät 3 14. Jan 2008 00:34
Järjestelmän palauttaminen / System Recovery ct122592 Windows-käyttöjärjestelmät 1 2. Jan 2008 18:49
Apua!! Ymmärtämys System Restore max_151 Windows-käyttöjärjestelmät 2 21. kesäkuu 2007 14:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.