mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kan ikke gjøre riktige systemgjenopprettingspunkt?

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 05:35
dmb
New Member Group

Default Kan ikke gjøre riktige systemgjenopprettingspunkt?

Min datamaskin kjører litt treg, så jeg prøvde å gjenopprette systemet til en tidligere dato. Jeg prøvde så mange forskjellige datoer men alltid kommer tilbake med komplett restaurering melding hele tiden. Så jeg forsket på det på internett, og jeg fikk så mange folk foreslått å slå av Norton. Jeg vil nevne her jeg ikke har noen Norton-programmet på min datamaskin. Senere jeg nettopp lastet ned en prøveversjon for å sjekke eventuelle infeksjoner i min datamaskin som hindrer maskinen min å gjenopprette. Jeg sjekket det med Spybot for å fjerne spyware infeksjoner. Men fortsatt samme feil. Kan noen vennligst fortell meg hvordan kan jeg fikse dette problemet. Jeg ønsker ikke å installere på dette punkt som vil bli mitt siste valg. Bare nysgjerrig å vite hvorfor de ikke gjør skikkelig gjenopprette.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hjelp! Ikke virke etter Systemgjenoppretting scottfrp General Software Chat 12 4 mai 2009 11:57
Hjelp Please! Full Systemgjenoppretting jro1384 Windows-operativsystemer 2 11 januar 2009 05:56
Systemgjenoppretting cliffnook2000 Windows-operativsystemer 3 14 januar 2008 00:34
Systemgjenoppretting / system gjenoppretting ct122592 Windows-operativsystemer 1 2 januar 2008 18:49
Hjelp! Forståelse Systemgjenoppretting max_151 Windows-operativsystemer 2 21 juni 2007 14:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.