mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Det går inte att göra en korrekt system restaurera?

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 05:35
DMB
New Member Group

Default Det går inte att göra en korrekt system restaurera?

Min dator kör lite långsamt så jag försökte att återställa datorn till ett tidigare datum. Jag har försökt så många olika tidpunkter, men alltid kommer tillbaka med ofullständiga restaurering budskap hela tiden. Så jag utforskade den på internet och jag fick så många folk föreslagit att stänga av Norton. Jag vill nämna att jag inte har några Norton-programmet i min dator. Senare Jag hämtade en testversion att kontrollera eventuella infektioner i min dator som förhindrar datorn att återställa. Jag kollade det med spybot för att eliminera spionprogram infektioner. Men fortfarande visar samma fel. Kan någon tala om för mig hur kan jag åtgärda detta problem. Jag vill inte installera om vid det här laget som skulle vara mitt sista val. Bara nyfiken på varför det inte gör ordentlig återställa.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Hjälp! Inte arbetsgrupp Efter Systemåterställning scottfrp General Software Chat 12 4 maj 2009 11:57
Hjälp snälla! Full System Restore jro1384 Windows-operativsystem 2 11 januari 2009 05:56
Systemåterställning cliffnook2000 Windows-operativsystem 3 14 januari 2008 00:34
System Restore / system för återvinning ct122592 Windows-operativsystem 1 2 januari 2008 18:49
Hjälp! Förstå Systemåterställning max_151 Windows-operativsystem 2 21 juni 2007 14:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.