![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle. Jeg håber du kan hjælpe mig ... Jeg havde en Vista laptop, at jeg brød. Jeg bouht en ny Vista laptop. Gamle harddisk var ikke fungerer, så jeg købte et USB-kabel til at forbinde gamle HD som ekstern USB-drev, hvad der fungerer, som jeg kan se den i Denne computer (H:) og i Storage Management. Hvad der ikke virker, er, at jeg ikke kan se "Documents and Settings" eller "Mine dokumenter" i det ... Jeg kan se andre mapper sådan "Windows" eller "programmer", men "Documents and Settings" er ikke opført lide det var skjult. Jeg gjorde følgende: - Ændret mange gange USB kabel på forskellige stik - Opstartet mange gange de nye bærbare med den gamle HD tilsluttet - Anvendes "skifter ejer" - Har valgt "Vis skjulte filer og mapper" - Anvendes genoprette programmer (Recover filer og Recuva) - Readed mange fora ingen af de ovennævnte gjort mig se mapperne "Documents and Settings" eller "Mine dokumenter" Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg kunne gøre ... hvis nogen har en løsning, kan du hjælpe |
|
| |||
| |||
| Det er fordi disse mapper tilhører en bruger på Operating System af at køre bil. Med opstart fra at køre bil og logge ind, vil du ikke kunne se dem - medmindre du har administrative prvileges, som hvis de ikke er der, behøver du ikke. |
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Drive er "ulæselig", eventuelle optioner Foruden Udskiftning HDD og OS? | Mle4me | Drives & flytbare medier | 4 | 26 februar 2009 15:48 |
| Ude af stand til at gemme dokumenter på Ny ekstern harddisk | DCFC79 | Drives & flytbare medier | 16 | 11 februar 2009 07:30 |
| Lite-On DVDRW LDW-411s "Nej drev Detected" | Ericks89 | Drives & flytbare medier | 1 | 5 november 2008 07:45 |
| Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Ude af stand til "Åben" exe. | FalconHunter | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 6. sep 2007 03:41 |
| Thread Tools | |
| |