![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei kaikki.
Toivon, että voitte auttaa minua ... Minulla oli Vista-kannettava tietokone, että olen rikki. I bouht uuden Vista-kannettavan tietokoneen. Vanha kovalevy ei ole rikki niin ostin USB-kaapeli vanha HD kuten USB ulkoisen aseman, mikä toimii, koska en näe sitä Oma tietokone (H:) ja Storage Management. Mikä ei toimi on se, että en näe "Documents and Settings" tai "Omat tiedostot" siihen ... en näe muita kansioita tällainen "Windows" tai "ohjelmia", mutta "Documents and Settings" ei ole luettelossa, kuten se oli piilotettu. Tein seuraavasti: - Muuttunut monta kertaa USB-kaapeli eri liitin - Käynnistynyt monta kertaa uuden kannettavan tietokoneen kanssa vanhan HD kytketty - Käytetään "omistaja vaihtuu" - Valitaan "Näytä piilotetut tiedostot ja kansiot" - Käytetään palauttaa ohjelmat (Recover tiedostot ja Recuva) - Readed monilla foorumeilla ei mitään edellä mainituista minua nähdä kansiot "Documents and Settings" tai "Omat tiedostot" En todellakaan tiedä, mitä muuta voisin tehdä ... jos joku on ratkaisu, voit auttaa |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tämä johtuu siitä, että ne kansiot kuuluvat käyttäjä käyttöjärjestelmä, että asemaan.
Ilman käynnistetään että ajokykyyn ja kirjautumalla, et voi nähdä niitä - jos sinulla on järjestelmänvalvojan prvileges, jotka, jos he eivät siellä, et.