![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi allemaal. Ik hoop dat u me kan helpen ... Ik had een Vista laptop die ik brak. Ik bouht een nieuwe Vista laptop. Oude harde schijf was niet gebroken, dus ik kocht een USB-kabel voor aansluiting van oude HD als externe USB-drive wat werkt voor zover ik kan zien in Mijn Computer (H:) en Storage Management. Wat niet werkt is dat ik niet kan zien 'Documents and Settings "of" Mijn documenten "in het ... Ik zie andere mappen die" Windows "of" programma's "maar" Documents and Settings "is niet opgenomen als zij is verborgen. Ik heb de volgende tekst: - Veranderde vele malen USB-kabel op de andere connector - Gelaarsd vele malen de nieuwe laptop met de oude HD aangesloten - Gebruikt "van eigenaar veranderen" - Geselecteerd "Toon verborgen bestanden en mappen" - Gebruikt herstellen's (Recover bestanden en Recuva) - Readed vele forums geen van de bovenstaande deed me zie de mappen 'Documents and Settings "of" Mijn Documenten " Ik weet werkelijk niet wat ik kon doen ... als iemand een oplossing, gelieve te helpen |
|
| |||
| |||
| Dat komt omdat deze mappen behoren tot een gebruiker van het besturingssysteem van dat station. Zonder opstarten vanaf dat station en bij het aanmelden, kunt u dit niet te zien - tenzij u over administratieve prvileges, die als ze er niet, heb je niet.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |