mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kan ikke se "Mine dokumenter" på USB-stasjon

Reply

Thread Tools
Old 30 mai 2009, 04:36
New Member Group

Hei alle sammen.

Jeg håper du kan hjelpe meg ...

Jeg hadde en Vista laptop som jeg blakk. Jeg bouht en ny Vista laptop.
Gamle harddisken ble ikke ødelagt, så jeg kjøpte en USB-kabel for å koble gamle HD som USB ekstern disk det virker som jeg kan se det på Min datamaskin (H:) og i lagringsadministrasjon.
Hva som ikke fungerer, er at jeg ikke kan se "Documents and Settings" eller "Mine dokumenter" i det ... jeg kan se andre mapper slike "Windows" eller "Programmer" men "Documents and Settings" er ikke oppført som den ble skjult.

Jeg gjorde følgende:

- Endret mange ganger USB kabel på ulike kontakten
- Oppstart mange ganger den nye bærbare datamaskinen med den gamle HD koblet
- Brukes "endre eierskap"
- Valgt "Vis skjulte filer og mapper"
- Brukes gjenopprette programmer (Gjenopprett filer og Recuva)
- Readed mange fora

ingen av disse gjort meg se mappene Documents and Settings "eller" Mine dokumenter "

Jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre ... hvis noen har en løsning, kan du hjelpe
Old 30 mai 2009, 05:39
Donor Group

Det er fordi disse mappene tilhører en bruker på operativsystemet for at stasjonen.

Uten oppstart fra stasjonen og logger på, vil du ikke kunne se dem - med mindre du har administrative prvileges, som hvis de ikke er det, trenger du ikke.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.